قم؛

شکست تیم فوتبال افشید قم دربرابر ملی پوشان تربت جام

محمدی مهرگفت:تیم افشید قم در برابر تیم فوتبال ملی پوشان تربت جام در مسابقات فوتبال نونهالان شکست خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ محمدی مهرگفت: مسابقات فوتبال رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور در دسته مناطق در حال برگزاری است و بر این اساس دومین نماینده قم در این رقابت‌ها مسابقات خود را در شهر تربت جام آغاز کرده است.
 
سرپرست تیم فوتبال افشید قم از شکست این تیم برابر تیم فوتبال ملی پوشان تربت جام در مسابقات فوتبال نونهالان کشور خبر داد.

وی افزود: تیم فوتبال افشید که امسال در مسابقات لیگ نونهالان استان قم تحت عنوان آریا به مقام قهرمانی دست پیدا کرد برای برگزاری مسابقات خود راهی شهر تربت جام شد و اولین مسابقه خود را در این پیکارها به تیم میزبان باخت اما امید این تیم برای صعود همچنان باقی است.
 
سرپرست تیم فوتبال افشید قم گفت: تیم‌های افشید قم و ملی پوشان تربت جام روز شنبه برابر هم صف آرایی کردند که این دیدار با حساب ۲ بر یک به سود تیم ملی پوشان به پایان رسید و تنها گل افشید قم را در این دیدار هومن هوشمند به ثمر رساند.
 
محمدی بیان داشت: دومین دیدار افشید قم در این مسابقات برابر تیم آینده سازان شاهرود برگزار می‌شود و افشید سپس ۲ بازی دیگر برابر تیم‌های مدرسه عالی حرفه‌ای بابک مشهد و پیام انتظار بجنورد در پیش خواهد داشت.
 
وی عنوان کرد: از این گروه ۵ تیمی، ۲ تیم راهی دور دوم مسابقات می‌شوند و در مرحله دوم که حدود ۲ ماه دیگر برگزار می‌شود، در نهایت ۴ تیم راهی لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور می‌شوند در حالی که قم تاکنون در این رده سنی و در این سطح نماینده‌ای نداشته است.
 
سرپرست تیم فوتبال افشید قم تصریح کرد: تیم پیام قم، دیگر نماینده استان قم در مسابقات مناطق رده سنی نونهالان کشور است که توانست به عنوان تیم اول از گروه خود در بردسکن به دور بعد صعود کند و امیدواریم افشید قم نیز بتواند راهی دور دوم شود تا بخت قم برای صعود به لیگ برتر نونهالان افزایش یابد.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.