قم؛

تساوی تیم سیاه جامگان قم برابر پتوی لاله اصفهان

مدیر باشگاه سیاه جامگان قم از تساوی این تیم برابر پتوی لاله اصفهان در دومین روز از مسابقات فوتبال نوجوانان کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛قره گوزلو گفت: مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان کشور در دسته مناطق، روز شنبه دومین روز خود را پشت سر گذاشت و تیم سیاه جامگان قم به اولین امتیاز خود در این رقابت ها دست پیدا کرد.
 
وی افزود: تیم فوتبال سیاه جامگان قم در این مسابقات که در فرخ شهر چهار محال و بختیاری برگزار می‌شود روز شنبه دومین دیدار خود را برگزار کرد و برابر تیم پتوی لاله اصفهان به تساوی رسید تا در جدول یک امتیازی شود.
 
مدیر باشگاه سیاه جامگان قم گفت: سیاه جامگان قم در دومین گام به دیدار تیم قدرتمند و پر مهره پتوی لاله اصفهان رفت و در یک بازی زیبا و جذاب برابر این تیم به تساوی ۲ بر ۲ رسید تا با کسب این تساوی همچنان به آینده امیدوار باشد در حالی که  صفایی و  محمدی گل های سیاه جامگان قم در این بازی را به ثمر رساندند.
 
قره گوزلو بیان داشت: سیاه جامگان قم امروز در سومین مسابقه خود در این رقابت‌ها برابر تیم پارسیان شهرکرد به میدان می‌رود و امیدوار است با کسب سه امتیاز این بازی به صعود امیدوار شود به طوری که هر نتیجه ای جز پیروزی سیاه جامگان در این بازی به معنای حذف این تیم است.
 
وی عنوان کرد: اتحاد شهرکرد، البرز شهر جدید هشتگرد، پتوی لاله اصفهان و استقلال خوزستان حریفان تیم سیاه جامگان قم هستند و ۲ تیم از این جمع به مرحله دوم مسابقات که آن هم به صورت گروهی و متمرکز برگزار می‌شود صعود می‌کنند.
 
مدیر باشگاه سیاه جامگان قم تصریح کرد: تیم سیاه جامگان قم در اولین مسابقه خود در این رقابت ها برابر تیم استقلال خوزستان به میدان رفت و نتیجه را ۲ بر یک به حریف خود واگذار کرد اما بازیکنان سیاه جامگان و کادر فنی امیدوار به آینده هستند.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار