اردبیل؛

آغاز طرح خانه ‌تکانی شهری در اردبیل

رزمایش استقبال از بهار شهرداری اردبیل با عنوان خانه ‌تکانی شهری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار اردبیل و جمعی از مسوولان با رمز 'یا الله' و 'یا ابوالفضل' آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهردار اردبیل در آیین آغاز عملیات خانه ‌تکانی شهری در محل بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) اردبیل گفت: برنامه‌ ریزی برای آغاز عملیات استقبال از بهار از چند روز گذشته توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل انجام گرفته است.

حمید لطف ‌اللهیان هدف از اجرای طرح خانه ‌تکانی شهری را آماده سازی و پاکسازی فضای عمومی شهر اردبیل برای ورود به سال نو و استقبال شایسته از میهمانان نوروزی بیان کرد.

وی گفت: تمهیدات لازم برای برقراری نظم و انضباط و بهسازی معابر شهری پیش بینی شده و امروز به صورت نمادین این مراسم آغاز شد که تا پایان 15 فروردین ماه سال 96 این طرح در اردبیل ادامه دارد.

شهردار اردبیل افزود: تمام تجهیزات شهرداری اردبیل اعم از ماشین ‌آلات خدمات رسانی و نیروی انسانی در ایام باقیمانده سال و نیز در تعطیلات نوروزی خدمات متعدد به شهروندان ارائه می کنند.

لطف اللهیان با تاکید به اینکه بدنبال بارش سنگین برف و نمک پاشی معابر آسیب های جدی به معابر شهری وارد شده گفت: به محض مساعد شدن شرایط جوی شهرداری اردبیل با استفاده از تجهیزات و نیروهای خدماتی اقدام به بهسازی و لکه گیری معابر می کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار