انقلاب اسلامی چهره واقعی مستکبران را نشان داد

آیت الله نوری همدانی گفت: انقلاب اسلامی چهره واقعی تمام مستکبران را نشان داده است.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛آیت‌الله  نوری همدانی در دیدار با نمایندگان اعتاب جهان اسلام گفت: بابیان اینکه در 73 آیه از قرآن کریم درباره شکر نعمت‌ها صحبت شده است ،در میان این نعمت‌های پروردگار، اعظم النعم از دیدگاه امام صادق(ع) ولایت اهل‌بیت(ع) است.
 
مرجع تقلید شیعیان بیان کرد:کسی که ولی نداشته باشد هیچ‌یک از اعمال او در پیشگاه خداوند متعال پذیرفته‌شده نیست، اگر شخصی اعمال نیک زیادی انجام دهد و به‌اندازه عمر حضرت نوح(ع) عمر طولانی داشته باشد اما ولایت نداشته باشد اعمال او پذیرفته نیست، امنیت و عزت ما در سایه ولایت اهل‌بیت(ع) است.
 
وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی تحولی عظیم در جهان اسلام به وجود آورده است، امام راحل که بنیان‌گذار این انقلاب است با این دید به انقلاب می‌نگریستند که این انقلاب زمینه‌ساز امام عصر(عج) است، این انتظار ظهور که دارای فضیلت زیادی است همین انقلاب اسلامی است، چراکه این انقلاب تمام مستکبران را در هم کوبیده و چهره واقعی آن‌ها را نشان داده است.
 
آیت‌الله نوری همدانی گفت:با اشاره به دو ویژگی در رابطه با ولایت‌پذیری تولیت و نمایندگان اعتاب ،مدیریت اعتاب مقدسه کار بسیار بزرگی است که ولایت اعتاب مقدسه در کل دنیا را نشان می‌دهد، باید مدیریت بسیار باشکوه‌تر از سابق انجام گیرد چراکه این کار نشان از مشی و اخلاق نمایندگان اعتاب مقدسه است.
 
استاد برجسته حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: باید قدر این نعمت را بدانید که با مدیریت صحیح، اعتاب را اداره می‌کنید، خدمت به زائران دومین ویژگی مدیریت اعتاب است، که باید قدر آن را بدانید، نمونه‌های فراوان در تاریخ‌داریم که از علمای بسیار بزرگ جهان اسلام، در میان جمعیتی که ناشناس بودند، می‌رفتند و خدمت به زوار را دارای اجر و ثواب بالایی می‌دانستند.
 
انتهای پیام /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار