همدان؛

فعالیت 28 پایگاه طرح ملی ایمنی در همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان از فعالیت 28 پایگاه طرح ملی ایمنی جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

فعالیت 28 پایگاه طرح ملی ایمنی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بهروز کارخانه ای در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از 25 اسفند ماه 95 تا 14 فروردین سال آینده در همدان برگزار می شود افزود: 28 پایگاه ثابت و سیار در این طرح کلی در استان مستقر می شوند.

وی ادامه داد: در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران، چهارمین جشنواره فیلم و عکس بشر دوستی برگزار می شود که این جشنواره با هدف پیشگیری و کاهش تصادفات برگزار خواهد شد.

کارخانه ای برگزاری جشنواره ایده ها و خلاقیت اعضا ارتقا سایت اینترنتی سفر سالم برگزاری کمپین در بسیج اطلاع رسانی را از برنامه های این طرح برشمرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به خدمات رسانی حوزه معاونت امداد و نجات در سال 95 اشاره کرد و اظهار داشت: به1151 نفرخدمت رسانی شده است.

کارخانه ای خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 288 دوره آموزش عمومی کمک های اولیه حضوری انجام شده است.

وی تصریح کرد: امسال 493 مورد حادثه جاده ای رخ داده است که نسبت به مشابه پارسال 33 درصد کاهش داشته ایم، همچنین 370 واژگونی خودرو رخ داد که در این زمینه هم 34 درصد نسبت به مشابه سال قبل کاهش داشته ایم.

این مسئول بیان کرد: 1159 مصدوم داشتیم که 812 نفراز طریق آمبولانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی گفت: میانگین زمان امداد رسانی  8 دقیقه به ثبت رسیده است.

کارخانه ای به حوادث کوهستانی  اشاره کرد و افزود: امسال 34 مورد حادثه کوهستانی رخ داد که نسبت به مشابه پارسال 11 درصد افزایش داشته ایم.

کارخانه ای بیان کرد: 12 میلیاردو 180 میلیون تومان اعتبار امسال جمعیت هلال احمر استان همدان بوده که تاکنون 87 درصد آن محقق شده است.

وی ادامه داد: یک میلیارد 400 میلیون تومان بودجه عمرانی امسال جمعیت هلال احمر استان بوده است.

وی افزود: یک میلیارد و 250 میلیون تومان نیز خدمات داوطلبان بوده است.

کارخانه ای به کلاس های آموزشی که در جمعیت هلال احمر استان برگزار شده است اشاره کرد و اظهار داشت: 24دوره تخصصی امداد، 35 دوره تخصصی نجات و 28 دوره بازآموزی برگزار شده است.

کارخانه ای با اشاره به اینکه 19 هزارو 207 نفر نیز امسال آموزش همگانی دیدند، خاطرنشان کرد: تعداد 48 هزارو 318 نفر امسال اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.