همدان؛

۲۸ پایگاه طرح ملی ایمنی در همدان

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان گفت: ۲۸ پایگاه ثابت و سیار در هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در همدان مستقر می شود.

۲۸ پایگاه طرح ملی ایمنی در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مریم پاک بین گفت: هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از 25 اسفند ماه 95 تا 14 فروردین 96 در همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه28 پایگاه ثابت و سیار در این طرح کلی در استان مستقر می شوند، افزود: ارتقاء آگاهی و تغییر نگرش شهروندان برای کاهش رفتارهای پر خطر در مسافرت و افزایش بهداشت جسمی و روانی خانواده ها از مأموریت های نیروهای جمعیت هلال احمر در طول سفر است.

پاک بین با بیان اینکه در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین چهارمین جشنواره عکس و فیلم بشر دوستی برگزار می شود، تصریح کرد: این جشنواره با تاکید بر پیشگیری و کاهش تصادفات برگزار خواهد شد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان، برگزاری جشنواره ایده ها و خلاقیت اعضا، ارتقاء سایت اینترنتی سفر سالم، برگزاری کمپین در( بسیج اطلاع رسانی ) نه به تصادفات جاه ای را از برنامه های این طرح برشمرد.

وی با اعلام این خبر که کارگاه آموزشی پای درس ماه در همدان کلید خورد، اظهار داشت: این کارگاه یک روزه با هدف آشنایی مربیان کانون غنچه های هلال با اصول واهداف جمعیت هلال احمر وفوریتهای امدادی به میزبانی شهرستان همدان با شرکت 75 نفر برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره را توانمند سازی وآشنایی مربیان با اهداف ،اصول صلیب سرخ وجمعیت هلال احمروفوریتهای امدادی وکمکهای اولیه بیان کرد.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.