شیراز؛

پخش مستندهای راهیان نور از صداوسیمای فارس

مدیرکل صدا و سیمای فارس از پخش مستندهای راهیان نور از صداوسیمای استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید تقی سهرابی مدیرکل صداوسیمای استان فارس گفت: گروه‌های برنامه‌ساز سیمای فارس با سفر به منطقه عملیاتی  مستندهایی از حضور اقشار مختلف مردم در این مناطق تهیه کردند که در ایام نوروز از سیمای فارس پخش می‌شود.

سهرابی افزود: برنامه‌سازان صدا و سیمای فارس با به تصویر کشیدن دلدادگی مردم قدرشناس استان و کشور در مناطق عملیاتی به مقام شامخ شهدا ادای احترام می‌کند و تلاش دارد با تهیه و تولید برنامه‌های مختلف فداکاری، رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در 8  سال دفاع مقدس را به تصویر بکشد.

وی ادامه داد: پارسال گروه‌های برنامه‌ساز سیمای فارس با سفر به منطقه عملیاتی  مستندهایی از حضور اقشار مختلف مردم در این مناطق تهیه کردند که در ایام نوروز از سیمای فارس پخش می‌شود و امسال نیز این روال ادامه دارد.

سهرابی بیان کرد: همانند سال‌های گذشته مرکز فارس با مراکز خوزستان، آبادان، ایلام و مراکز غرب کشور برای پوشش کامل‌تر مراسم و برنامه‌های  مسافران مناطق عملیاتی تعامل و هماهنگی دارد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس اظهار کرد: "مدرسه عشق"با رویکرد بسیج و شهادت به طور مستندگونه به اعزام کاروان دانش‌آموزان بسیجی به مناطق عملیاتی می‌پردازد.

سهرابی تصریح کرد: رادیو فارس همچنین در قالب برنامه‌های تولیدی ساعت گل، شب چراغ، نارنجستان از طریق ارتباط تلفنی با مناطق جنگی، مسئولان و راویان راهیان نور  سفر کاروانیان را پوشش وانعکاس می‌دهد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار