افزایش 60 درصدری مشارکت بوشهری‌ها در جشن نیکوکاری

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به شعار جشن نیکوکاری امسال، گفت: مشارکت بوشهری‌ها در جشن نیکوکاری ۶۰ درصد افزایش یافت.

افزایش 60 درصدری مشارکت بوشهری‌ها در جشن نیکوکاریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی با بیان اینکه شعار جشن نیکوکاری امسال «بهار همدلی و شکوه مهربانی» است، گفت: آمار اولیه جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در جشن نیکوکاری در استان ۳۰ میلیارد ریال برآورده شده است و این جشن تا پایان سال جاری ادامه دارد. ۱۸۰ پایگاه ثابت و سیار در سراسر استان از ۱۴ تا ۲۰ اسفند مجری جشن احسان و نیکوکاری بودند و با استقبال خوب مردم خیراندیش استان کمک‌های نقدی و کالایی خوبی برای کمک به نیازمندان انجام شد.

لطفی با بیان اینکه سال گذشته مجموع کمک های جمع آوری شده نقدی و غیر نقدی مردم استان، ۱۸ میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان کرد: امسال میزان مشارکت مردم ۳۰ میلیارد ریال بوده است که ۶۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: این کمک ها شامل کمک های نقدی و غیره نقدی( کالایی) از جمله کیف، کفش، البسه، سبد کالایی و لوازم خانه می باشد که در آستانه سال نو میان نیازمندان  تحت حمایت توزیع می شود.

لطفی در پایان یادآور شد: هموطنان می توانند از طریق شماره حساب ۰۱۰۵۷۵۳۹۷۵۰۰۹ کمیته امداد استان بوشهر نزد بانک ملی و یا از طریق وارد کردن کد *۷۴۱*۰۰۱۵# با تلفن همراه کمک های خود را در طول سال به افراد نیازمند استان اهدا کنند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.