زنجان؛

برگزاری نمايشگاه كتاب و پوستر با موضوع عفاف وحجاب چتر امنيت

نمايشگاه كتاب و طراحی پوستر با موضوع عفاف و حجاب چتر در شرکت توزیع برق استان زنجان دایر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛همزمان بانزديك شدن به ميلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گراميداشت مقام مادر و زن ، نمايشگاه كتاب و طراحی پوستر با موضوع عفاف و حجاب چتر بمدت سه روز دایر شد.
مهندس كاظمی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت : بحمدالله در سالی كه پشت سرمی گذاريم برنامه ها و فعاليت های خوبی در حوزه امور بانوان انجام شده است و با تلاش بانوان ساعی و زحمت كش شركت توزيع برق در سراسر استان زنجان شاهد موفقيت چشمگير اين عزيزان هستيم .  
وی در ادامه به دستاوردهای شركت و نقش بانوان در پيشبرد آن اشاره كرد و افزود :  مشارکت زنان در فعالیت‌های اقتصادی به‌عنوان نیمی از پیکر جامعه از جمله اصول اساسی و اجتناب‌ناپذیر اهداف توسعه در برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی همه جوامع است.  
وی تصريح كرد: برای تحقق توسعه اجتماعی ، تسریع فرآیند توسعه اقتصادی و محقق شدن عدالت اجتماعی، چنانچه به زن به عنوان نیروی فعال و سازنده نگریسته شود، قطعاً تأثیر بسیاری در روند توسعه و افزایش کمّی و کیفی نیروی انسانی آن جامعه خواهد داشت.  
نقش زنان در توسعه، مستقیماً با هدف توسعه اجتماعی و اقتصادی بستگی داشته و از این رو در تحول همه جوامع انسانی، عاملی بنیادی محسوب می گردد.
قزلباش مشاورمديرعامل دراموربانوان وخانواده شركت توزيع نيروی برق استان زنجان نيز در ارتباط با برپايی نمايشگاه گفت : پس از برگزاری فراخوان بزرگ  طراحی پوستر با موضوع   عفاف و حجاب چتر امنیت  و ارسال  پوستر های طراحی شده توسط علاقمندان و هنرمندان از اقشار مختلف مردم اعم از جوانان و نوجوانان ، بانوان و آقایان ،  نمایشگاهی از آثار ارسالی   به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر  در محل سالن ورزشی شرکت توزیع واقع در سعدی شمالی برگزار شد
وی افزود: نمایشگاه‌های جانبی بسیاری  از جمله نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و توانمندی های بانوان فرهیخته صنعت آب و برق استان و دست ساخته های  برادران و خواهران دارای معلولیت ذهنی آسایشگاه حکیم زنجان نیز در این محل دایر می‌باشد .
 این نمایشگاه از ساعت 8:30 لغایت 18 عصر  تا روز دوشنبه 23 اسفند  برای بازديد عموم دایر می‌باشد .
 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.