جلسه هماهنگی برگزاری کنگره 12 هزار شهید و شهیده آذربایجان غربی

جلسه هماهنگی برگزاری کنگره 12 هزار شهید و شهیده آذربایجان غربی با حضور استاندار آذربایجان غربی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید و شهیده آذربایجان غربی صبح امروز با حضور مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی، سردار اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، سردار خرم فرمانده سپاه شهدای استان و جمعی دیگر از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان در محل استانداری تشکیل شد.

استاندار آذربایجان غربی در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: مردم آذربایجان غربی همواره در صحنه صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی حاضر بوده اند و در این راه شهدای زیادی از این استان تقدیم راه اسلام و انقلاب شده است.

سعادت افزود: ایستادگی، جانفشانی و وحدت وهمدلی مردم استان اعم از شیعه و سنی و اقوام و ادیان مختلف و همچنین مرزنشینان، تمامی توطئه‌ها و تهدیدات دشمن را در مقاطع مختلف پس از انقلاب، در این منطقه ناکام گذاشته و امروز لازم است این روحیه و فرهنگ استقامت و پایداری و فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل‌های جوان‌تر تبیین و تشریح شود.

وی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید و شهیده استان را گامی موثر در معرفی راه و سیره شهدا دانست و گفت: از تمامی اعضا و روسای کمیته‌های ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید و شهیده استان انتظار می‌رود تمامی تلاش خود را در جهت برگزاری هرچه باشکوهتر این کنگره عظیم بکار گیرند.

در ادامه، پیشنهادت اعضای جلسه در خصوص برگزاری هرچه مطلوبتر کنگره ۱۲ هزار شهید و شهیده استان مطرح شد.

پیام مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور ایثارگران نیز در این جلسه متن میثاق نامه کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید و شهیده استان را قرائت کرد.

همچنین در این جلسه روسای کمیته‌های ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید و شهیده استان مشخص و احکامشان توسط استاندار آذربایجان غربی به آنان ابلاغ شد.

گفتنی است کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید و شهیده استان سال ۹۶ در ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.