ساعاتی پیش رخ داد؛

مرگ 6 نفر در تصادف کامیون و پژو در خوزستان

در تصادف 1 دستگاه خودروی پژو 405 با کامیون در جاده ارتباطی بندرماهشهر به هندیجان 6 نفر کشته شدند.

مرگ 6 نفر در تصادف کامیون و پژو در خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ بهروز محسنی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بندرماهشهر گفت: وقوع یک مورد حادثه رانندگی و برخورد یک دستگاه سواری پژو 405 با کامیون در جاده ماهشهر به هندیجان نرسیده به روستای رحیم آباد در ساعت12ظهر امروز از سوی مرکز فوریت های پزشکی 115 به سامانه 125 اطلاع رسانی شد.

وی تصریح کرد: در پی دریافت این خبر، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان 2 دستگاه آمبولانس حمل میت و 1 دستگاه خودروی امداد جاده ای را به محل حادثه واقع در مسیر جاده ماهشهر هندیجان اعزام کرد.

محسنی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، اظهار داشت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که 1 دستگاه خودرو سواری پژو 405 با 6 سرنشین با کامیونی که از مقابل در حرکت بوده برخورد کرده که در این حادثه دلخراش هر 6 سرنشین خودروی سواری جان باختند.

قدرت کرد، رئیس مرکز فوریت های پزشکی بندر ماهشهر بیان کرد: ساعت 12 این حادثه به فوریت های پزشکی اعلام شد که بلافاصله 2 آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اذعان داشت: تیم های فوریت های پزشکی بندر ماهشهر پس از 15 دقیقه در محل حادثه حضور یافتند، ولی هر 6 سرنشین خودرو شامل 2 آقا، 2 خانم و 2 کودک زیر پنج سال، در دم جان باخته بودند.

کرد افزود: پیکرهای هر شش متوفی از سوی آمبولانس های اداره آتش نشانی به سردخانه باغ رضوان منتقل شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.