تبریز؛

پلمب 11 واحد صنفي به علت فروش مواد محترقه در ملکان

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان گفت: با اجراي طرح تشديد كنترل و ساماندهي صنوف 11 واحد صنفي متخلف به علت فروش مواد محترقه پلمب و از فعاليت هاي صنفي متصديان جلوگيري شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ شفقی از اجرای دو مرحله ای طرح تشدید کنترل و ساماندهی صنوف مختلف در شهرستان ملکان خبر داد وگفت: ارزیابی میزان پایبندی متصدیان واحد های صنفی به قوانین و ضوابط ابلاغی خصوصاً در حوزه های فروش غیرقانونی، اصلی‌ترین اهداف اجرای این طرح بود.
 
وی با اشاره به اینکه در این طرح از 178 واحد صنفی فعال، بازدید نظارتی و کنترلی صورت گرفت، افزود: در این طرح به متصدیات 50 واحد صنفی ، به علّت نداشتن پروانه فعالیت و معیوب بودن تجهیزات ایمنی و امنیتی اخطار پلمپ صادر شد.
 
شفقی از پلمب 11 واحد صنفی متخلف به علت فروش مواد محترقه و کشف 40 هزار عدد مواد محترقه از آنها در این طرح خبر داد و از خانواده ها خواست تا با کنترل بیشتر فرزندانشان از بروز حوادث تلخ و ناگوار در چهارشنبه پایان سال جلوگیری به عمل آورند و در اسرع وقت هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه را به شماره تلفن 110 اطلاع رسانی کنند.
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار