اهواز؛

توزیع نهال در بین شهروندان

شهرداری شوشتر اقدام به کاشت نهال و درختکاری در منطقه انتهای بلوار شرافت و روبروی هتل جهانگردی و سپس توزیع نهال در بین شهروندان نمودند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ علی فتحی نیا ،رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر، با بیان این خبر گفت: در این برنامه که با حضور فعال انجمن های زیست محیطی هواداران کارون زلال ، طبیعت دوستان سبز و زیبا ، پویندگان محیط زیست و سایر تشکلهای مردمی و مشارکت قابل توجه شهروندان و دانش آموزان همراه بود کاشت نهال در منطقه بلوار شرافت و منطقه روبروی هتل جهانگردی انجام پذیرفت.

پس از این برنامه نیز هواداران کارون زلال با حمایت نهال ستان نوید در مرکز شهر اقدام به توزیع ۱۰۰۰ اصله نهال از نوع کُنار و اکالیپتوس نمود که با استقبال قابل توجهی از سوی شهروندان روبرو شد. آموزش کاشت نهال نیز همزمان با توزیع نهال موجب شد که طی مدت زمان کوتاهی تمامی نهال ها در بین دوستداران طبیعت توزیع شود.

پس از برنامه توزیع نهال ، پارک داریون نیز میزبان دوستداران طبیعت بود که برنامه کاشت نهال و درختکاری با استقبال پرشور دانش آموزان و مشارکت انجمن هواداران کارون زلال انجام گرفت.

در روزهایی که در نقاط متعدد استان و کشور برنامه های مختلفی در راستای توسعه فضای سبز صورت می پذیرد، تشکلهای مردمی و محیط زیست بهمراه شهرداری شوشتر و واحدفضای سبز نیز اقدامات شایسته ای در این زمینه انجام داده اند که درخور تحسین بوده و مشارکت حداکثری شهروندان را در پی داشته است.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.