اهواز؛

کاشت نهال در نقاط مختلف شوشتر

به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی برنامه های متنوعی که همگی با کاشت نهال در نقاط مختلف شهرستان شوشتر همراه بود برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ علی فتحی نیا ، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت : در این روز برنامه های مختلفی تحت عنوان درختکاری از سوی مسئولین و انجمن های مردمی در نقاط مختلف شهر تدارک دیده شده بود که از مهمترین آنها می توان به برنامه درختکاری در منطقه بام شوشتر که به همت اداره منابع طبیعی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار گردید اشاره نمود .

در این برنامه که با حضور پرشور شهروندان و علاقمندان به محیط زیست و طبیعت ، دانش آموزان و جمع کثیری از مسئولین شهری برگزار گردید تعداد 100 اصله نهال به دست مسئولین و افراد حاضر غرس و آبیاری گردید .

همچنین در برنامه ای دیگر که به همت ایستگاه سلامت شهرستان و مشارکت شهروندان و فعالین محیط زیست وبا حضور پرشور و فعال دانش آموزان در پارک داریون برگزار گردید تعداد زیادی درختچه و گل های زینتی به دست دانش آموزان و با هدف ترویج فرهنگ درختکاری و نگهداری از فضای سبز کاشته شد . در آخرین برنامه امروز نیز که از سوی انجمن هواداران کارون زلال و مشارکت تشکل های مردمی و انجمن های زیست محیطی ،شهرداری و شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولین و در راستای توسعه و بهبود فضای سبز شهری برگزار گردید مسیر بلوار 17 شهریور تا میدان بطنی درختکاری گردید .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.