کرمانشاه؛

مقام سوم لیگ برتر باشگاه های کشوراز آن تیم بدمینتون کرمانشاه

دبیر هیات بدمینتون کرمانشاه از کسب مقام سومی تیم هیات استان در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛هومن روشنی دبیر هیات بدمینتون کرمانشاه  اظهار کرد: دور برگشت مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور که در تهران آغاز شده بود به پایان رسید

وی ادامه داد: تیم های هیات کرمانشاه، دانشگاه آزاد تهران، بریون آمل و هیات گنبد گلستان تیم های حاضر در این رقابت ها بودند که تیم کرمانشاه با یک پیروزی و دو شکست در جایگاه سوم قرار گرفت.

روشنی خاطرنشان کرد: تنها پیروزی تیم کرمانشاه مقابل هیات گنبد به دست آمد و مقابل تیم های دانشگاه آزاد و بریون آمل نیز متحمل شکست شد تا در مجموع دور رفت و برگشت این مسابقات 6 امتیاز کسب کند.

دبیر هیات بدمینتون استان کرمانشاه یادآور شد: تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران در مجموع با کسب 18 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، بریون آمل با 12 امتیاز نایب قهرمان شد و هیات گنبد نیز بدون امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: صدرا صادقی، امین بشیرزاده، محمد پایروند، سینا ایوانی، سهیل ایوانی و سهیل بیگلری به عنوان نفرات تیم کرمانشاه در این مسابقات به میدان رفتند. روشنی در پایان اظهار داشت: هفته قبل دور رفت مسابقات به میزبانی کرمانشاه و در خانه بدمینتون برگزار شد.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.