کرمانشاه؛

کرمانشاه میزبان مسابقات لیگ برتر باشگاه های بدمینتون کشور

دبیر هیات بدمینتون کرمانشاه از اعطای میزبانی دور رفت مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور به کرمانشاه خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ روشنی گفت: این رقابت ها با حضور چهار تیم دانشگاه آزاد تهران، بریون آمل، هیات گنبد و هیات کرمانشاه برگزار می شود این رقابت ها در روزهای جمعه و شنبه 13 و 14 اسفند در خانه بدمینتون کرمانشاه واقع در جنب اداره کل ورزش و جوانان انجام خواهد شد.


وی گفت: تیم کرمانشاه صبح روز جمعه ابتدا با بریون آمل، عصر این روز با هیات گنبد و صبح شنبه نیز با دانشگاه آزاد اسلامی تهران مسابقه خواهد داد.


دبیر هیات بدمینتون کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری این مسابقات حدود 50 میلیون ریال هزینه برای هیات بدمینتون کرمانشاه خواهد داشت، از عدم توفیق برای جذب حمایت کننده مالی برای پخش تلویزیونی این رقابت ها سخن گفت.


وی ادامه داد: مسابقات دور برگشت نیز روزهای 19 و 20 اسفند به میزبانی فدراسیون بدمینتون در تهران برگزار می شود صدرا صادقی، امین بشیرزاده، محمد پایروند، سینا ایوانی، سهیل ایوانی و سهیل بیگلری ترکیب 6 نفره تیم کرمانشاه را تشکیل می دهند.


وی در پایان از سجاد کولایی پور به عنوان سرمربی و هومن روشنی به عنوان سرپرست تیم بدمینتون کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر یاد کرد.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.