افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای در سال 96/صرفه‌جویی در هزینه‌ها شعار مالی سال آینده دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: صرفه جویی از هزینه‌ها و مراقبت از آن شعار سال آینده دانشگاه آزاد اسلامی است و این مرکز آموزشی بزرگ بیشترین کارهای فرهنگی را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد صبح امروز در مراسم اختتامیه هفتاد و یکمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تولید علمی اظهار داشت: دانشگاه آزاد در تولید علمی کارهای خوبی انجام می‌دهد و در این زمینه رکورددار بوده و بیشترین تاثیر را داشته است.

وی بیان کرد: ‌از نظر کیفی دانشگاه آزاد باید رشد بیشتری داشته باشد و هر واحد دانشگاهی باید یک ساختمانی را برای طرح گردشگری اختصاص دهد و افراد باید انجام کارهای فناور و جذب دانشجو را به عنوان یک شاخص مهم مدنظر قرار دهند و برنامه ریزی و فعالیت شرکت‌های دانش بنیان را در دستور کار خود قرار دهند.

میرزاده با بیان اینکه تغییرات در این دانشگاه به صفر رسیده است، ادامه داد: دانشگاه آزاد در تراز بالای علمی و بین المللی قرار دارد و در این راستا باید همه همکاران تلاش و کوشش خود را دوچندان کنند.

رئیس دانشگاه آزاد عنوان کرد:‌ یک روز در حضور آقای هاشمی بودم که ایشان به کلمه همکاری، همگامی، همدلی و همراهی تاکید کردند که این می‌تواند تاثیر خوبی در دانشگاه بگذارد.

وی ادامه داد: ما باید دانشگاه آزاد را توسعه دهیم، مادری که تحصیلات دانشگاهی دارد بهتر می‌تواند فرزند خود را تربیت کند و این دانشگاه تعامل خوبی با مجلس دارد و همه باید با کار بیشتر باعث رشد و ترقی دانشگاه شویم.

میرزاده عنوان کرد:‌ هیچکدام از معاونان من کمتر از 16، 17 سال کار نمی‌کنند که همگی باید در جذب دانشجویان نخبه اقدامات خوبی را انجام دهیم.

وی اظهار داشت: روسای دانشگاه‌ باید از همه تشکل‌ها در هر جناحی بر طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی حمایت کنند و من با افتخار باید بگویم که خانواده شهدا و ایثارگران این دانشگاه باعث افتخار و چشم و چراغ ما بوده به طوری که 71 درصد خانواده‌های شهدا و ایثارگر در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از 20 درصد تخفیف برخوردارند و باید حمایت بیشتری از آنها صورت گیرد، افزود:‌ در حوزه پزشکی پیشرفت خوبی داشته‌ایم به طوری که مرکز تحقیقات پزشکی راه اندازی شده است و من شهادت می‌دهم که هیچ کدام از وزارتخانه‌های حقوق، بهداشت برای توسعه کار فرهنگی به اندازه دانشگاه آزاد تلاش نکرده‌اند.

وی تاکید کرد: 53 نرم افزار در این دانشگاه راه اندازی شده و این دانشگاه میراث بزرگ آیت الله هاشمی است و همه باید با تلاش بیشتر در جهت توسعه آن بکوشیم.

میرزاده بیان کرد: این دانشگاه 109 مرکز رشد و 18 شهرک فناور دارد و هزار و 106 محصول تجاری تولید می‌کند و من شعار سال آینده دانشگاه آزاد را مراقبت از هزینه‌ها و صرفه جویی اعلام می‌کنم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار