ولیئی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

۱۶ پایگاه نماز جمعه در سطح استان تهران آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند

مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: امروز ۲٠ اسفندماه همزمان با آخرین روز جشن نیکوکاری، ۱۶ پایگاه نماز جمعه در سطح استان تهران آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

۱۶ پایگاه نماز جمعه در سطح استان تهران آماده دریافت کمک‌های مردمی هستندمحسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال همزمان در سراسر کشور از ۱۸ تا ۲۰ اسفند ماه با شعار « بهار همدلی و شکوه مهربانی» آغاز شده و امروز ۲٠ اسفندماه در ۱۶ پایگاه نماز جمعه در سطح استان تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به دلیل بالا رفتن حق انتخاب برای رفع نیازهای محرومان، اولویت اول ما بر جمع آوری وجوه است تا این مبالغ نقدی به بن کارت تبدیل شود، تصریح کرد: شهروندان و نمازگزاران تهرانی امروز می توانند پرداخت های غيرنقدی خود مانند كفش، پوشاک و ديگر مايحتاج عمومی مددجويان را به پايگاه های كميته امداد در محل برگزاری نماز جمعه تحويل دهند.

ولیئی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش سن نیکوکاری، تلاش ما بر کاهش سن است، افزود: بر همین اساس ۱۸ اسفند ماه در نخستين روز از جشن نيكوكاری، زنگ نيكوكاری در بيش از ۴ هزار مدرسه در سطح استان نواخته شد تا اقشار مختلف به ويژه جوانان و نوجوانان دبستانی و دبيرستانی کمک به نیازمندان را تجربه کنند، همچنین روز ۱۹ اسفند نیز با برپایی ۳۷٠ پايگاه جشن نيكوكاری در سطح استان تهران، كمک های نقدی و غيرنقدی مردم نوع دوست جمع آوری شد.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: نیکوکاران می توانند با شماره‌های ۷۳۵۵ در تهران و ٠۲۱۷۳۵۵در شهرستان ها تماس گیرند و با انتخاب كد ۱۶ وجوهات خود را از طريق اين سامانه برای كمک به نيازمندان واريز كنند و به منظور استفاده از سيستم بانكی نیز خیران می توانند كمک های نقدی خود را به شماره  حساب ۷۳۵۵ جاری جام بانک ملت با كد شناسه ۱۴۳۹ پرداخت كنند.

وی در پایان گفت: همچنین نیکوکاران با استفاده از تلفن همراه و شماره گيری #٠۲۱*۸۸۷۷* به نيازمندان استان تهران و يا با شماره گيری *۸۸۷۷* كد شهرستان # كمک‌های خود را به نيازمندان شهرستان مورد نظر خود پراخت كنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار