کرمان؛

بازدید معاون وزیر صنعت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی قلعه گنج

معاون وزیر صنعت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از قلعه گنج بازدید کردند.

بازدید معاون وزیر صنعت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی قلعه گنجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، صبح امروز از شهرستان قلعه گنج بازدید کردند. 

وی به همراه  غفاری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان و عیدی فرماندار شهرستان قلعه گنج  از طرح های اقتصاد مقاومتی و شهرک صنعتی شهر الگوی اقتصاد مقاومتی قلعه گنج بازدید کرد.

یزدانی در بازدید از شهرک صنعتی قلعه گنج  با اشاره به اینکه شهرک صنعتی قلعه گنج در زمینی به مساحت 50 هکتار احداث شده است که تاکنون با بیش از 10 شرکت قرارداد بسته شده است و 3 واحد به طور کامل مورد بهره برداری قرار گرفته است، از اشتغال بیش از 100 نفر به صورت مستقیم و 500 نفر غیر مستقیم سخن گفت و افزود:در سال 96 کلیه‌ی  زیر ساخت های نیمه تمام این مجموعه به طور صد در صد کامل خواهند شد و در بحث سرمایه گذاری در سال آینده هیچ گونه افزایش قیمت نخواهیم داشت و به هر سرمایه گذار که بخواهد در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی در این منطقه سرمایه گذاری کند، همکاری خواهد شد .

وی گفت : درسال 96 برای سرمایه گذاران در شهرستان قلعه گنج برای واگذاری زمین در شهرک صنعتی 50 درصد تخفیف، پیش پرداخت وام از 15 درصد به 5 درصد کاهش و اقساط وام ها از 3 سال به 4 سال افزایش داده خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.