سرلشکر باقری:

برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور پرشور مردم در راهیان نور امسال صورت گرفته است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ‌در جلسه امروز شورای سیاست‌گذاری راهیان نور برنامه‌‌ریزی‌های لازم جهت حضور پرشور مردم در اردوهای راهیان نور امسال صورت گرفته است.

برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور پرشور مردم در راهیان نور امسال صورت گرفته است
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه جلسه سیاست‌گذاری ستاد مرکزی راهیان نور کشور با حضور در استودیوی رادیو بهاران اظهار داشت: در جلسه امروز شورای سیاست‌گذاری ستاد مرکزی راهیان نور برنامه‌ریزی‌های لازم جهت حضور پرشور مردم در راهیان نور امسال صورت گرفته است.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده تا یادمان‌های تخصصی برای آشنایی جوانان از واقعیت‌های علمی و تخصصی دفاع مقدس ساخته شود و از جمله این یادمان‌ها بیمارستان‌های صحرایی با تجهیزات کامل و حضور متخصصین و جراحان دفاع مقدس است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: از نکات مورد بحث معارف دفاع مقدس تأثیرات فرهنگی و ماندگار آن و جلوگیری از بروز سوانح است و حضور راویان آگاه و ارائه امکانات مناسب اسکان و حمل و نقل را در جلسه امروز شورای سیاست‌گذاری راهیان نور با نمایندگان در میان گذاشتیم.

سرلشکر باقری در پایان خاطرنشان کرد: ‌در دیداری که با فرمانده معظم کل قوا داشتیم ایشان دفاع مقدس را گنجی گرانبها دانستند و راهیان نور را فن‌آوری برای استفاده از این گنج تعبیر فرمودند و اینکه این فن‌آوری را در قالب‌های علمی، آموزشی و هنری دفاع مقدس به جوانان منتقل کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار