سرلشکر باقری در جمع خبرنگاران:

نیروهای مسلح برای دفاع از مرزهای ایران در بهترین شرایط قرار دارند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کشورهای بیگانه که بعضا وارد آب‌های خلیج‌فارس می‌شوند آگاهی دارند که نیروهای مسلح برای دفاع از مرزهای ایران و منافع ملی خود در بهترین شرایط هستند و حقوق بین‌المللی را رعایت می‌کنند.

نیروهای مسلح برای دفاع از مرزهای ایران در بهترین شرایط قرار دارند
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد مرکزی راهیان نور که در ساختمان مرکزی این ستاد برگزار شد، با اشاره به آمادگی مجموعه راهیان نور برای کمک به مشکلات زیستی مردم خوزستان اظهار داشت: مجموعه راهیان نور آمادگی دارند تا در صورت نیاز و درخواست دولت محترم برای حل مشکلات مردم خوزستان عزیز وارد عمل شوند.

وی افزود: ما در بهترین شرایط امنیتی در دریا و تنگه هرمز قرار داریم و هیچ نگرانی از حضور بیگانگان در اطراف کشور وجود ندارد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیرامون برگزاری رزمایش‌های نیروهای مسلح افزود: رزمایش‌های نیروهای مسلح مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمان مقرر انجام خواهد شد و برگزاری این رزمایش‌ها ارتباطی با تهدیدات کشورهای بیگانه ندارد.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه کشورمان در بهترین شرایط همکاری با همسایگان و کشورهای منطقه به سر می‌برد، عنوان داشت: کشورهای بیگانه که بعضا وارد آب‌های خلیج‌فارس می‌شوند آگاهی دارند که نیروهای مسلح برای دفاع از مرزهای ایران و منافع ملی خود در بهترین شرایط هستند و حقوق بین‌المللی را رعایت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار