سرهنگ جهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

آماده باش سراسری 10 میلیون همیار پلیس از 22 اسفندماه

معاون اجتماعی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: 22 اسفندماه در کشور مراسم آماده باش سراسری 10 میلیون همیار پلیس برگزار می‌شود که بر این اساس در هر شهر و استان این مراسم در یک مدرسه برگزار خواهد شد.

آماده باش سراسری 10 میلیون همیار پلیس از 22 اسفندماهسرهنگ عین اله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: 22 اسفندماه در کشور مراسم آماده باش سراسری 10 میلیون همیار پلیس برگزار می‌شود که بر این اساس در هر شهر و استان این مراسم در یک مدرسه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این مراسم با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و پلیس راهور در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ جهانی تصریح کرد: همیاران پلیس باید در حین سفرهای نوروزی در راستای وظایف هفت گانه در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از سوی راننده، با رعایت ادب و احترام تذکر دهند، رانندگان نیز باید به تذکرات این همیاران پلیس توجه ویژه ای داشته باشند.

معاون اجتماعی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان گفت: در حال حاضر باید به موضوع همیاران پلیس توجه ویژه‌ای شود تا در آینده این همیاران، پلیس خود باشند، بر همین اساس در آینده ترافیک و نظم ترافیکی به مراتب بهبود خواهد یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار