اسکان رایگان میهمانان کانونی در ایام نوروز

مربیان و کارکنان کانون سراسر کشور می‌توانند در ایام نوروز از امکان رایگان اسکان در ستاد فرهنگیان استان آذربایجان‌غربی به مدت ۳ روز استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛جواد زاهدی گفت: با توجه به این‌که اداره کل کانون استان به عنوان یکی از مراکز ستاد اسکان فرهنگیان و پذیرش میهمانان نوروزی خواهد بود و براساس هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش استان این امکان برای همکاران کانونی سراسر کشور که در ایام نوروز میهمان آذربایجان‌غربی هستند فراهم شده است.

زاهدی همچنین تأکید کرد کانون جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به فرهنگیان و میهمانان نوروزی در کنار آموزش و پرورش تلاش خواهد کرد.

بهرام صمدی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان با تأکید بر ضرورت کیفیت ارائه خدمات رفاهی، فضای مناسب، سهل‌الوصول بودن مکان و برخورد مناسب نیروهای پذیرش با میهمانان افزود: توجه به موارد فوق دلیل انتخاب کانون به عنوان یکی از ستادهای اسکان فرهنگیان کشور در استان بوده است.

وی در ادامه افزود: کارکنان و مربیان استان نیز می‌توانند با هماهنگی‌های لازم قبل از نوروز از امکانات ستاد اسکان فرهنگیان در سایر استان‌ها استفاده کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان تأکید کرد همکاران کانون هماهنگی‌های لازم را به روزهای آخر سال موکول نکرده و در صورتی که قصد سفر به سایر استان‌ها را دارند اقدامات لازم برای اسکان را به موقع پیگیری کنند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.