مظفر در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

اپلیکیشن سازمان تاکسیرانی درآمد تاکسیرانان را افزایش می‌دهد/ آژانس‌های تهران تحت پوشش اپلیکیشن تاکسیرانی

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی گفت: در اپلیکیشن تاکسیرانی نرخ کرایه پایین‌تر از نرخ مصوب است.

اپلیکیشن سازمان تاکسیرانی درآمد تاکسیرانان را افزایش می‌دهد/ آژانس‌های تهران تحت پوشش اپلیکیشن تاکسیرانیبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، میثم مظفر مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران شب گذشته در حاشیه جشن پانیز تاکسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای نوروز اپلیکیشن سازمان تاکسیرانی به بهره برداری می‌رسد و طی روزهای آینده از برند و نام تجاری آن رونمایی می‌شود.

وی اذعان کرد: در این اپلیکیشن امکان انتخاب تاکسی‌های هیبریدی، مدرن و یا ون برای سفرهای خانوادگی و جمعی وجود دارد.

مظفر گفت: با این اپلیکیشن نزدیکترین تاکسی به محل شخص درخواست کننده اعزام می‌شود؛ البته در کنار این اپلیکیشن برای آن دسته از افرادی که گوشی هوشمند ندارند سامانه 1800 را پیش بینی کردیم که از طریق این سامانه مسافران می‌توانند از نزدیک‌ترین تاکسی خدمات دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران بیان کرد: در مجموعه تاکسیرانی تمام رانندگان هویت مشخص و معینی دارند و صلاحیت و سلامت راننده تأیید شده است اما در اپلیکیشن رقبا این موارد منظور نشده است و حتی سرنشینان آژانس‌های اینترنتی تحت پوشش بیمه‌ای نیستند.

مظفر گفت: از طریق اپلیکیشن تاکسیرانی مسافران با نرخ پایین‌تر از نرخ مصوب خدمات دریافت می‌کنند اما این کاهش نرخ اگر چه برای تاکسیرانان خوب نیست اما از سویی دیگر درآمدشان به خاطر درخواست بیشتر افزایش می‌یابد.

وی افزود: در سال‌های آتی تمام آژانس‌های شهر تحت پوشش این اپلیکیشن قرار خواهند گرفت.

مظفر در پایان گفت: از نام و برند تجاری این اپ به زودی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار