پیشنهاد آخر هفته فرهنگی؛

از دردسرهای شهرت پژمان جمشیدی در بازیگری تا حضور نگار عابدی در «مافیا»

پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کارهای نیمه تمام هفته، فرصتی را برای تفریح با خانواده به دست آوریم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام دادن کارهای نیمه تمام هفته و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را برای تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان به دست آوریم.

به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از مسائل روزمره کند.

* سینمایی آخر هفته 
 
همزمان با فرا رسیدن بهار 96 و گذراندن آخرین روزهای اسفندماه،‌ پیشنهاد می‌کنیم در کنار خانه‌تکانی‌های خانوادگی و خرید عید نوروز،‌ برای تماشای فیلم سینمایی «خوب بد جلف» در ژانری کمدی به سینماهای سراسر کشور بروید.

این فیلم سینمایی به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری به مدت 110 دقیقه روی پرده نقره ای سینما برای مخاطبان به اکران درخواهد آمد.

داستان این فیلم بعد از شهرت پژمان جمشیدی روایت می‌شود. جایی که تهیه کننده ای با بازی ویشکا آسایش، قصد دارد کارگردانی یک فیلم پلیسی را به مانی حقیقی بسپارد و اصرار دارد از پژمان جمشیدی و سام درخشانی در فیلم استفاده کند. همین موضوع باعث می‌شود این دو نفر درگیر اتفاقاتی غیر منتظره، خارج از فیلم و سینما شوند.

حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، حسین پاکدل، بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، آزاده صمدی، امیر مهدی ژوله، مهراب قاسم خانی، نسیم ادبی، سپند امیرسلیمانی، علی اوجی و با حضور مجید مظفری و رضا رویگری در این فیلم سینمایی به ایفای نقش خواهند پرداخت.


* تئاتر آخر هفته

تماشاخانه تئاتر باران پایان این هفته با نمایش «مافیا» منتظر علاقه مندان عرصه هنر نمایشی است.

نمایش مافیا تا جمعه 27 اسفندماه به مدت ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه از ساعت ۲۱:۰۰ به نویسندگی و کارگردانی افروز فروزند و با ایفای نقش بازیگران: نگار عابدی، حمیدرضا فلاحی، علی تاجمیر، میثاق زارع، غزاله نظر، اِروین گالستیان، تنی آواکیان و با صدای گلچهر دامغانی و تهیه‌کنندگی بابک قهرمانی به روی صحنه خواهد رفت.

خلاصه داستان این اثر نمایشی: هفت دوست در یک میهمانی خداحافظی جمع می شوند و با هم مافیا بازی می کنند و به تدریج لایه‌هایی از زندگیِ گذشته و حال آنها باز می شود.


* گالری آخر هفته

بازدید از نمایشگاه هپتا را در کنار روزهای گردش بهاری خود و میان مشغله خرید و خانه تکانی شب عید از دست ندهید.

گالری هپتا در آستانه بهار، نمایشگاهی از آثار نقاشی‌خط برگزار کرده است. در این نمایشگاه نوروزی آثار نقاشی‌خط از اساتید و پیشکسوتان این رشته در معرض فروش و نمایش قرار می‌گیرد. این نمایشگاه فرصت منحصر به فردی است برای دیدن کار این هنرمندان پرآوازه در کنار هم، فرصتی که در گالری هپتا و به یُمن آغاز سال نو فراهم شده است.

گالری هپتا از جمعه 13 اسفند ماه تا چهارشنبه 25 همان ماه از ساعت 16 تا 20 میزبان علاقه‌مندان به هنر خطاطی است.


* فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم تلویزیونی «اتوبوس» به کارگردانی «محمد مهدی عسگرپور»، جمعه 20 اسفندماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
 
در خلاصه داستان فیلم با بازی «حبیب دهقان نسب» و «شاهرخ فروتنیان» خواهید دید: عده‌ای با یک اتوبوس به سمت شهر «قم» حرکت می‌کنند. در بین آنها جوانی است که یک فرش و روزنامه‌ای خاص با خود دارد! او در این روزنامه خبرهایی می‌خواند که مرتبط با آینده‌ای نزدیک است و واقعی می‌شوند! اتوبوس در جاده بر سر لجبازی با یک ماشین سواری، کورس گذاشته و چپ می‌کند. سرنشینان ماشین سواری همین جوان و دوست لاابالی اش هستند که مواد روانگردان مصرف کرده‌اند. آمبولانس سر می‌رسد و آنها را به بیمارستان می‌رساند. در بیمارستان جوان در حالت کما است و مخاطب متوجه می‌شود که آنچه دیده رویای اوست ...


گزارش از محدثه نعمتی



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.