کرمان؛

تابلوهای دوزبانه ویژه‌ی گردشگران خارجی در کرمان

شهردار کرمان از نصب تابلوهای دوزبانه ویژه‌ی گردشگران خارجی برای نخستین‌بار در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی بابایی در نخستین جلسه‌ی ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان با اشاره به برگزاری منظم جلسات شورای کمیته‌ی زیباسازی شهری برای ایام نوروز در شهرداری افزود: شهرداری در تلاش است پروژه‌های نیمه‌کاره خود را در روزهای باقی‌مانده از سال‌جاری به شکل موقت سامان‌دهی کند.

وی به‌عنوان نمونه از بازگشایی امتداد خیابان اقبال به سمت میدان آزادی پیش از ایام نوروز خبر داد.

شهردار کرمان افزود: پاک‌سازی فضاهای سبز شهری در حال حاضر در جریان بوده و پارک‌های شورا، باهنر، مادر و جنگل قائم در روزهای آینده جهت اسکان موقت میهمانان نوروزی مناسب‌سازی خواهد شد.

بابایی از بازسازی سرویس‌های بهداشتی عمومی در سطح شهر پیش از ایام نوروز خبر داده و افزود برای همه‌ی سرویس‌های بهداشتی شهر تابلوهایی با طراحی مشخص جهت میهمانان نوروزی آماده شده که در روزهای آینده نصب خواهد شد.

شهردار کرمان گفت: پانزده دفتر اطلاع‌رسانی تحت عنوان «از من بپرس» جهت راهنمایی مسافران تعبیه شده که کار راهنمایی مسافران نوروزی را در ایام نوروز انجام خواهند داد.

وی افزود: به همین منظور بیش از 50 هزار نسخه راهنمای مسافر به شکل مشترک با سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی طراحی و چاپ شده که در اختیار میهمانان نوروزی قرار خواهد گرفت.

شهردار کرمان به برگزاری تورهای روزانه‌ی کرمون‌گردون اشاره کرده و افزود: این برنامه به جهت آشنایی میهمانان نوروزی با آثار و ابنیه‌ی تاریخی شهر کرمان تدارک دیده شده است.

شهردار کرمان بیان کرد: سامانه‌ی 137 شهرداری کرمان در ایام نوروز به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به موضوعات مدیریت شهری است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار