واکنش رحمتی به صحبت های عضو هیئت مدیره استقلال

دروزاه بان تیم فوتبال استقلال نسبت به صحبت های زمانی عضو هیئت مدیره واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه حاشیه های اخیر تیم فوتبال استقلال در نهایت صبح امروز زمانی عضو هیئت مدیره استقلال در مصاحبه ای رحمتی و حیدری کاپیتان های استقلال را عامل اعتاب دیگر بازیکنان دانشت که در نهایت رحمتی نیز به صحبت های این عضو واکنش نشان داد.

واکنش رحمتی به صحبت های عضو هیئت مدیره استقلال

رحمتی در متن پيامى اظهار داشت :عامل تعطيلي تمرينات استقلال من يا خسرو نيستيم. 

عامل تعطيلى،حاشيه سازى و پاشيدن بذر نااميدى بر پيكره تيم جوان ما مديريت پر از غلط و تخلف امثال شماست كه بدون تخصص و شايستگى لازم با لابى و دور زدن قوانين رسمى كشور مثل ممنوعيت دو شغله ها به صندلى هيئت مديره باشگاه هاي پر طرفدار مى رسيد و هر روز صبح قبل از ناشتا با مصاحبه هاى غلط مو خواهيد فقط به تبليغات و منافع شخصى خودتان بپردازيد. 

عامل نابودى تدريجى فوتبال امثال شما هستيد كه با تصميمات و اظهارات غلط،جايگاه مديريت در باشگاه بزرگ استقلال را تا به اين حد تنزل داده ايد. 

من طبق سند رسمى حسابدارى باشگاه استقلال كه مشاهده مى كنيد با احتساب جريمه و پرداخت حق فدراسيون فقط ٤٤ درصد از پول اين فصلم را دريافت كردم و طبق قوانين حرفه اى ،اصول اخلاقى و معرفت و مرام كارى نكردم كه امروز مى خواهيد با تاكتيك هاى منسوخ شده عرصه سياست من يا خسرو را مقابل ساير بازيكنان قرار بدهيد. 

اين رفتار دشمن ساز و تفرقه برانگيز شما يك بى اخلاقى بزرگ است و اميدوارم آقاى دكتر سلطانى فر تا دير نشده،تدبيرى بيانديشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار