سردار معینی مطرح کرد؛

تمهیدات ناجا برای سفر امن کاروان‌های راهیان نور

رئیس کمیته تخصصی امنیتی و انتظامی ستاد راهیان نور کشور از تمهیدات انتظامی و ترافیکی ناجا برای سفر امن کاروان‌های راهیان نور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار صادق معینی رئیس کمیته تخصصی امنیتی و انتظامی ستاد راهیان نور کشور در جلسه هماهنگی اعزام کاروان‌های راهیان نور ناجا به برگزاری جلسات نیروی انتظامی به منظور برگزاری باشکوه این برنامه عظیم فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: در همین خصوص هماهنگی‌های لازم با تمامی یگان‌های امنیتی و انتظامی به خصوص مرزبانی ناجا و فرماندهی انتظامی استان خوزستان برای تأمین امنیت کاروان‌های راهیان نور در مسیرهای تردد، محل اسکان و یادمان‌های دوران دفاع مقدس و همچنین هماهنگی‌های لازم با پلیس راه و راهور ناجا برای کنترل و نظم آمد و شد در جاده‌ها و مسیرهای تردد کاروان‌های راهیان نور انجام شده است.

وی ادامه داد: ارتباط و تعامل بسیار خوبی بین سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در زمینه برقراری نظم و امنیت برنامه راهیان نور برقرار شده است.

سردار معینی ادامه داد: به منظور امنیت کاروان‌های راهیان نور ضمن صدور دستورالعمل تشدید برنامه ترافیکی، امنیتی و انتظامی به تمام عوامل انتظامی و راهور تاکید شده تا از تردد کاروان‌های راهیان نور در ساعات پایانی شب در محور‌ها و جاده‌های پرخطر جلوگیری و با رانندگان متخلف نیز برابر قوانین و مقررات برخورد شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تمامی فرماندهان و کارکنان ناجا به خصوص فرماندهی انتظامی، مرزبانی و دریابانی استان‌های خوزستان و ایلام با تمام توان و امکانات در خدمت زائران راهیان نور هستند تا این برنامه عظیم فرهنگی با شکوه هر چه تمام‌تر و بدون کوچکترین مشکلی برگزار شود.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور ناجا و رئیس کمیته تخصصی، امنیتی و انتظامی ستاد راهیان نور کشور، برپایی ایستگاه‌های مختلف در امور انتظامی و آمد و شد به منظور بررسی، پیگیری و رفع مشکلات زائران راهیان نور را از دیگر برنامه‌های قرارگاه راهیان نور ناجا برشمرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
نمیشه با اتوبوس نبرن،چه میدونم قطار هواپیما.هر سال کشته میدن
آخرین اخبار