حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خبر داد

معرفی 366 نخبه قرآنی ناجا در بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: در مسابقات سراسری 366 نفر از منتخبان و نخبه های قرآنی ناجا توسط بهترین داوران ممتاز کشور، انتخاب شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابوتراب بهرامی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان ناجا در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: توسعه قرآن در رشته های مختلف از اهداف سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی است و حضرت امام (ره) نیز در وصیت نامه الهی و سیاسی خود فرمودند: «تدریس قرآن در هر رشته ای را مقصد  اعلی خود قرار بدهید» لذا یکی از برنامه های ناجا، توسعه فرهنگ قرآنی در میان کارکنان است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در ترویج قرآن به عنوان سازمان برتر معرفی شده است افزود: حفظ، تدبر، فهم و عمل به قرآن بخشی از وظایف مردم در برابر قرآن است و در نیروی انتظامی نیز جلسات متعدد آشنایی با مفاهیم قرآنی، مسابقات تفسیری و مفاهیم برگزار می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، تصریح کرد: عقیدتی سیاسی، به عنوان سازمانی فرهنگی و قرآنی است که قرآن را به عنوان محوری ترین کار خود قرار داده، به همین منظور هر سال مسابقات سراسری قرآن در استان ها و شهرستان های کشور، بین کارکنان زن و مرد و وظیفه برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی توسعه معارف قرآنی، ایجاد فضای معنوی و قرآنی در منزل، محل کار و در نهایت صیانت کارکنان نیروی انتظامی را از اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد. 

وی با اشاره به اینکه مسابقات در 10 رشته برگزار شد، تصریح کرد: در ابتدا مسابقات مقدماتی با حضور بیش از 40 هزار نفر برگزار شد که از این تعداد بیش از 5 هزار نفردر مرحله استانی حضور پیدا کردند و در نهایت 800 نفر به مرحله منطقه ای راه یافتند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، افزود: در مسابقات سراسری 366 نفر از منتخبان و نخبه های قرآنی ناجا توسط بهترین داوران ممتاز کشور، انتخاب شدند که امروز به نفرات اول تا سوم، جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار