آبادان ؛

تشکیل کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان

فرماندار آبادان از تشکیل هشت کمیته ویژه برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛عزیزاله شهبازی این کمیته ها را شامل کمیته استقبال، مستند سازی، حمل و نقل، پشتیبانی، روابط عمومی و تبلیغات، امنیت، بهداشت و درمان و میراث فرهنگی نام برد.

وی ضمن اشاره به میزبانی آبادان از مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در روزهای  ۲۶ و ۲۷ اسفند ماه جاری گفت: میزبانی خوب آبادانی ها  از نخستین دوره مسابقات جام باشگاه های کشتی فرنگی جهان، فدارسیون جهانی کشتی را مجاب به واگذاری کار میزبانی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۷ کرد.

شهبازی افزود: نخستین نشست هماهنگی به منظور برگزاری هرچه بهتر و مناسب تر این مسابقات با حضور ارگان‌های خدماتی، اجرایی، امنیتی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

فرماندار آبادان با بیان اینکه در این نشست نقش کمیته‌ های هشت گانه  برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی مشخص شد، گفت: در این نشست همچنین روند تامین روشنایی مسیر و محل برگزاری رقابت ها، فضاسازی، محوطه ‌سازی و اقدامات ترافیکی و امنیتی مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته شهبازی، در روزهای آینده جلسات تخصصی میزبانی این مسابقات به جهت پیگیری روند اجرای برنامه ها برگزار می شود.

وی ضمن اعلام وجود آمادگی از این رویداد بزرگ ورزشی در نقطه صفر مرزی افزود: به رغم همزمانی مهیا سازی شهر برای میزبانی از میهمانان نوروزی، کاروانهای راهیان نور و انتخابات آتی اما با تمامی توان از این رویداد بزرگ ورزشی در آبادان میزبانی می کنیم.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.