آبادان؛

آمادگی آبادان برای برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی

مدیرکل توسعه اجتماعی و ورزش منطقه آزاد اروند گفت: برای برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی آمادگی کامل داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛پیمان ادیبی در حاشیه نشست هماهنگی جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان، افزود: تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها، 24 اسنفدماه وارد کشور خواهند شد و 28 اسفند نیز آبادان را ترک خواهند کرد.

وی گفت:  هشت تیم برتر دنیا با نفرات اصلی خود و با نفرات المپیکی و دارای مدال جهانی پای به این عرصه خواهند گذاشت.

مدیرکل توسعه اجتماعی و ورزش منطقه آزاد اروند تصریح کرد: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد و با توجه به هماهنگی‌هایی که در حال انجام است امیدواریم بتوانیم درشان آبادان و کشور جمهوری اسلامی ایران این رقابت‌ها را برگزار کنیم.

ادیبی عنوان کرد: طی موافقت‌نامه‌ای که با فدراسیون کشتی منعقد شده، تمام هزینه‌های خوراک، ترانسفر، چارتر، تشک، رینگ، اسکوربورد، کاپ و مدال‌ها بر عهده فدراسیون خواهد بود  و صرفاً اسکان تیم‌ها بر عهده منطقه آزاد اروند است.

وی تأکید کرد: همچنین اسکان هیات اجرایی، داوران و رسانه‌ها بر عهده فدراسیون خواهد بود و تنها 200 ورزشکار و کادر فنی بر عهده میزبان است که در همین راستا، هتل موردنظر نیز برای این کار مهیا شده است و ما نیز برای برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی آمادگی کامل داریم.

مدیرکل توسعه اجتماعی و ورزش منطقه آزاد اروند گفت: جایگاه‌های سالن طبق قوانین فدراسیون جهانی پارت بندی خواهد شد، همچنین نور سالن، صوت و همه موارد سمعی بصری نیز از سوی فدراسیون به آبادان منتقل و نصب خواهد شد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.