لزوم افزایش سرانه های ورزشی در دانشگاه پیام نور

مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم گفت: سرانه های ورزشی در دانشگاه پیام نور باید افزایش پیدا کند که در این زمینه نیازمند زیرساخت های لازم هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد پور کیانی مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم در مراسم مسابقات قهرمانی دانشجویان دانشگاه پیام نور که در این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اهمیت ورزش گفت: دانشگاه پیام نور در کنار توسعه آموزشی و فناوری به امر ورزش اهمیت زیادی می دهد.

وی با بیان اینکه ورزشکار آکادمیک باید به مقوله اخلاق در ورزش اهتمام بیشتری بورزد، تصریح کرد: اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم حمایت خود را از فعالیت های ورزشی در دانشگاه پیام نور می کند.

مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم افزود: دانشگاه پیام نور باید سرانه ورزشی خود را افزایش دهد که در این زمینه نیازمند فراهم کردن زیرساخت های لازم است. 

افتتاح ۲۲ سالن ورزشی در دهه فجر در دانشگاه پیام نور 
در ادامه مراسم کریم نجفی برزگر معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور گفت: در سال گذشته المپیاد دانشجویان دختر در همدان و پسران در قم برگزار شد که ورزش عمومی در کشور بر طبق فرمایشات رهبری زمینه ورزش های قهرمانی را در کشور فراهم می کند.
وی بیان کرد: ورزش دانشجویی با علم و دانش همراه است و ورزش دانشگاهی ارزشمند است و خلاقیت و امید به اینده را به ارمغان می آورد.

تحصیل ۴۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف دانشگاه پیام نور 
در ادامه مراسم نصیری زاده مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور گفت: در این دانشگاه ۱۰ مرکز مشاوره راه اندازی شده است و جشنواره های فرهنگی و ورزشی در استان های کشور برگزار شد.

وی بیان کرد: دوره های تربیتی و آموزشی در دانشگاه پیام نور برگزارشده و در این زمینه ۱۰۰ دوره مربیگری انجام شده است.

نصیر زاده عنوان کرد: دانشگاه پیام نور ۴۰ هزار دانشجوی رشته تربیت بدنی دارد و یکی از قطب های ورزشی کشور است و بسیاری از مدیران ورزش در این دانشگاه تدریس و یا تحصیل کرده اند.

وی تاکید کرد: در سال ۹۴ فضای ورزشی این دانشگاه ۲۵۰ هزار مترمربع بود که این میزان در امسال ۷۵ هزار مترمربع اضافه شده و ۲۲ سالن ورزشی در دهه فجر افتتاح شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار