دامغان;

احداث 300 واحد مسکونی برای مدد جویان کمیته امداد

قائم مقام اداره کل کمیته استان سمنان گفت: ۳۰۰واحد مسکونی درسال 95 برای مددجویان تحت پوشش این نهاد احداث شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد شجاعان قائم مقام اداره کل کمیته استان سمنان درهمایش تجلیل از کارآفرینان و مجریان برتر اشتغالزایی دامغان به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، با بیان اینکه توانمند سازی مددجویان از مهمترین اهداف و برنامه های اداره کل کمیته امداد است، گفت : ۳۲ هزارو ۶۳۰ نفر مددجو در استان سمنان آموزش های مهارت های شغلی را در کمیته امداد طی کرده اند.

وی با بیان اینکه در سال جاری سه هزار طرح اشتغالزایی با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای مددجویان تحت پوشش به مرحله اجرا درآمده است، افزود: این تسهیلات می توانند در زمینه های مختلف شامل مشاغل خانگی و تولیدی پرداخت شوند.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه هشت هزارو ۹۰۰ مددجو  در استان مستمری دریافت می کنند، گفت: ۱۳هزارو ۹۸۰ خانوار تحت حمایت این اداره کل قرار دارند که از این میزان، ۴۹۳ خانوار سرپرست زندانی هستند.

شجاعان با اشاره به اینکه ۵۲۸ بیمار در استان سمنان سیر معالجات خود را در کمیته امداد امام خمینی (ره) طی می کنند، بیان داشت: علاوه بر این خدمات، هشت هزارو ۳۸۴ نفر سالمند تحت پوشش این نهاد در استان سمنان قرار دارند و تاکنون ۱۴ هزار عنوان خدمات فرهنگی به خانواده های تحت پوشش استان ارائه شده است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.