یزد؛

امضاء تفاهم نامه همکاری جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امداد

جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امداد خمینی (ره) شهرستان مهریز تفاهم نامه همکاری امضاء می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محسن زارعیانرئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز از امضای تفاهم نامه همکاری این جمعیت و کمیته امداد در آینده نزدیک با هدف ارتقای سطح توان امدادی کارکنان و مددجویان این جمعیت ، استفاده از توان آموزشی مربیان و ظرفیت های خدماتی هر دو دستگاه خبر داد.

زارعیان افزود: فعالیت های جمعیت هلال احمر و کمیته امداد در بیشتر زمینه ها مشترک است و می توانیم در قالب ایجاد تفاهم نامه همکاری از ظرفیت های هر دو دستگاه در جهت استفاده از امکانات و فعالیت های فرهنگی و آموزشی استفاده نمود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) از دستگاههای موثر و تاثیرگذار جامعه و دارای پوشش بالایی در نواحی محروم است بر ضرورت و تعامل تفاهم نامه میان هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز تاکید کرد.

در ادامه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)مهریز در این نشست بیان کرد: با توجه به اینکه جلسات کارشناسی در هر دو دستگاه انجام شده است به دنبال این هستیم که هر دو مجموعه با تعامل و همکاری یگدیگر از ظرفیت های مشترک در جهت خدمت به مردم استفاده کنند.

ایزدی در ادامه اظهار داشت : مقرر گردید در روزهای پایانی سال و با توجه به نزدیک بودن سال جدید تعدادی بسته سبد غذایی تهیه و بین مددجویان تحت حمایت و خانواده های نیازمند شهرستان و با مشارکت جمعیت هلال احمر و کمیته امداد تهیه و توزیع گردد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار