زمانی:با عواملی که باعث تعطیلی تمرین استقلال شدند برخورد می کنیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:به طور حتم با عواملی که باعث تعطیلی تمرین آبی پوشان شدند برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بازیکنان تیم استقلال امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی حاضر شدند تا آخرین تمرین تاکتیکی را انجام دهند اما آنها در نشستی با علیرضا منصوریان در جلسه پیش از تمرین شرکت کرده و مدعی شدند از اظهارات حسن زمانی ناراحت هستند.

حسن زمانی روز گذشته مدعی شد اگر قرار باشد کسی ناراحت باشد اعضای هیئت مدیره هستند چون به قراردادهای امسال رسیدگی شده و برخی از بازیکنان حتی بیش از 50 درصد مطالبات خود را دریافت کرده‌اند.

با توجه به این مساله ،بازیکنان استقلال، امروز هم تمرین نکردند و سرمربی تیم استقلال مجبور شد آنها را بدون تمرین به هتل المپیک بفرستند.

 حسن زمانی در این باره به خبرنگار ما گفت: با توجه به صحبت هایی که روز گذشته انجام دادم باید بگویم بازیکنان استقلال مطالبات خود را تا سقف 50 درصد دریافت کردند. از طرفی طبق گزارش مدیر عامل با هیئت مدیره و ذی حساب باشگاه صحبت کردم.

وی ادامه داد:به نظر من تمرین نکردن بازیکنان حساب شده بود و عواملی که این موضوع را هدایت کردند تا حدودی موفق شدند اما به طور حتم در نشست هیئت مدیره در مورد این مساله بحث و قطعا با عواملی که باعث تعطیلی تمرین شدند برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است تیم فوتبال استقلال فردا در ورزشگاه آزادی باید به مصاف سایپا برود و شاگردان علیرضا منصوریان بدون تمرین به مصاف شاگردان حسین فرکی خواهند رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
اونایی که باید از استقلال کنار گذاشته بشن اعضای هیئت مدیره ی این تیم هستند
آخرین اخبار