علی نژاد: جای اعتراض به هدایا باید تشکر می کردند

رئیس فدراسیون ووشو گفت: ورزشکاران باید به جای اعتراض به پاداش ها از رئیس جمهور تشکر هم می کردند.

علی نژاد:جای اعتراض به هدایا باید تشکر می کردندبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی نژاد در حاشیه برگزاری مراحل نیمه نهایی و فینال لیگ ووشو درباره حاشیه های بوجود آمده درخصوص پاداش به ورزشکاران ملی پوش از سوی رئیس جمهور اظهار کرد: اول از همه باید از رئیس جمهور تشکر و قدردانی کنم که به حرف هایی که زدند پایبند بودند، در کل ورزشکاران ما از این مراسم راضی هستند اما فقط برخی ورزشکاران که طبق آئین نامه پاداش نگرفتند، اعتراض کردند.

 البته تنها منبع درآمد ما پاداش نیست چرا که آنها در لیگ برتر و اردوهای تیم ملی حقوق می گیرند و حتی از سوی مسئولان استان های خود هم مورد لطف قرار می گیرند، اگر اعتراضی هم وجود داشت باید به گونه دیگری مطرح می شد، چرا که زمانی به یک فرد هدیه ای داده می شود باید از طرف مقابلش کمال تشکر و قدردانی را داشته باشد،طبق آئین نامه به ورزشکاران پاداش پرداخت شد که آن هم قابل بازنگری است.در کل مراسم خوبی برگزار شد و باید از نهاد ریاست جمهوری و شخص رئیس جمهور تشکر کنم.

رئیس فدراسیون ووشو درباره تفاوت های لیگ امسال این رشته با سال های گذشته بیان کرد: امروز شاهد برگزاری مراحل نیمه نهایی و فینال دهمین دوره لیگ برتر ووشو هستیم. خوشبختانه توانستیم به تمام اهدافی که مدنظرمان است دست پیدا کنیم.تمام قهرمانان ملی در 2 رده بزرگسالان و جوانان در این مسابقات شرکت داشتند.

وی افزود: پس از برگزاری مراحل مقدماتی لیگ، چهار تیم پاس ناجا قوامین، پارس جنوبی،دانشگاه آزاد و شهرداری دامغان توانستند جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را بدست آورند. رقابت های تماشاگرپسندی برگزار شد و معتقدم برگزاری چنین رقابت هایی مانند همیشه به تیم ملی کشورمان کمک خواهد کرد.

علی نژاد در ادامه تصریح کرد: به هر حال ورزش قهرمانی با مصدومیت هایی همراه خواهد بود و امیدوارم آسیب دیدگی رضا خلف زاده زیاد جدی نباشد و با پشت سر گذاشتن مصدومیتش هر چه سریع تر بتواند به میادین ورزشی باز گردد.

چینی ها به مربیانشان اجازه کار کردن در ایران را نمی دهند

رئیس فدراسیون ووشو در مورد برنامه های این فدراسیون در سال 96 گفت: 24 اسفند ماه مسابقات انتخابی درون تیمی را برگزار می کنیم تا نفرات برتر را به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اعزام کنیم. انشاالله از روز 14 فروردین نخستین اردوی تیم ملی ووشو در سال جدید را برگزار می کنیم. در دوره گذشته در بازی های کشورهای اسلامی کاروان ووشو توانست مدال های متعددی را برای کاروان کشورمان به ارمغان بیاورد. باید بگویم قصد داریم در این دوره نفرات کمتری را به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اعزام کنیم و امیدوارم بتوانیم تا مانند دوره پیش در جدول رده بندی به کاروان ایران کمک کنیم.

وی تصریح کرد: در دوره گذشته بازی های کشورهای اسلامی در 2 بخش ساندا و تالو ورزشکاران را به اندونزی فرستادیم در حالی که در سال آینده تنها چند ملی پوش ساندا را به جمهوری آذربایجان اعزام خواهیم کرد،البته متاسفانه این موضوع باعث می شود تا شانس مدال آوری کمتری را داشته باشیم اما به هر حال امیدوار هستیم بتوانیم مانند دوره گذشته نقش موثری را در رنکینگ ایران ایفا کنیم.

علی نژاد درباره هدایت تیم ملی اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی توسط مربیان چینی گفت:درحال حاضر هماهنگی با مربیان چینی را به عمل نیاورده ایم،حسین اوجاقی و شیر آقایی به عنوان سرمربی و مربی سانداکاران را در آذربایجان هدایت خواهند کرد.همکاری خوبی میان انجمن ووشو چین با مسئولان کشورمان صورت نگرفته و حتی مکاتبات زیادی را با سرمربیان چینی انجام داده ایم تا بتوانیم از آن ها در باکو استفاده کنیم که آن ها با این موضوع مخالفت کردند.مربیانی هم که به ایران ‌آمده اند بدون هماهنگی با چینی ها بوده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
از آدم هایی که بخاطر پست ومقامشون واسه صاحبان قدرت چاپلوسی میکنن بدم می یاد,خدا که نیست رئیسه دیگه تاریخ انقضائ داره......
آخرین اخبار