یزد؛

معرفی ایران به جهانیان با صادرات کالاهای ایرانی

استاندار یزد گفت: با صادرات کالاهای ایرانی می توانیم ایران را به جهانیان معرفی کنیم تا جهان تولیدات کشور و انقلاب را بشناسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سیدمحمد میرمحمدیاستاندار یزد گفت: تا جایی که محصول تولید داخل داریم باید اولویت خرید را به این کالاها بدهیم از سوی دیگر مازاد بر مصرف داخلی را با بازریابی مناسب به دیگر کشورها صادر کنیم.

 میرمحمدی افزود: استفاده از تولید ایرانی به منظور تثبیت استقلال کشور، رونق چرخه های اقتصادی و صنعتی و پشتیبانی از واحدهای داخلی باید برندی در زندگی و خانه های ایرانی ها باشد.

وی با اشاره به شعارهای انقلابی مردم در ابتدای انقلاب اسلامی با عنوان  استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی  گفت: الزامات تحقق این شعارها بویژه در بحث استقلال به معنی کاهش وابستگی ها و افزایش تولید داخلی و استفاده از محصول های وطنی است.

استاندارگفت: تا جایی که محصول تولید داخل داریم باید اولویت خرید را به این کالاها بدهیم از سوی دیگر مازاد بر مصرف داخلی را با بازریابی مناسب به دیگر کشورها صادر کنیم .

میرمحمدی تاکید کرد: اگر خلاف این موضوع عمل کنیم در تحقق شعار استقلال و معرفی ایران اسلام کوتاهی کرده ایم از این رو توجه مردم ایران به مصرف کالاهای تولید داخل به پایبندی به شعارهای انقلاب کمک می کند.

وی با تأکید بر لزوم پرهیز از مصرف کالاهای خارجی مگر در موقع نبود مشابه داخلی گفت: استفاده از کالاهای تولید داخل نیازمند فرهنگ سازی و عرق ملی شدن و تعصب مردم ایران است که در این مسیر باید با ایجاد کمپین ها و از طریق رسانه ها گام های موثرتری برداریم.

نماینده عالی دولت در استان یزد خاطرنشان کرد: هر ایرانی می تواند با تشویق ها و پیشنهادهای خود به افزایش کیفیت تولیدهای داخلی کمک کرده تا برند ایرانی در بازارهای جهانی به جایگاه واقعی برسد.

میرمحمدی با اشاره به تشکیل کمپین خبری خرید کالا با کیفیت داخلی اظهار کرد: این کار جدید می تواند زمینه ساز افزایش تذکر، یادآوری و مسیر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای استفاده از کالای تولید داخل از سوی مردم کشورمان باشد. 

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.