شیراز؛

از کشف مواد محترقه در شیراز تا توقیف 10 كیلوگرم تریاك

خبرهای پلیس فارس در روز دوشنبه 16 اسفندماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیروس حیدری رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: در راستای پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال و برخورد با تهیه كنندگان و فروشندگان مواد محترقه، اجرای طرح های مقابله ای در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .  

 
وی افزود: با اجرای این طرح ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ضمن تذكر به كسبه در خصوص عدم فروش مواد محترقه، در بازرسی از پاركینگ یك باب منزل 301 هزار و 100 عدد انواع مواد محترقه به ارزش تقریبی 350 میلیون ریال كشف كردند.
 
رئیس پلیس آگاهی فارس با بیان اینکه توزیع کنندگان مواد محترقه مروج بی نظمی و بی انضباطی در جامعه هستند، گفت: این افراد بدانند حتما توسط نیروی انتظامی دستگیر و به مقام قضائی تحویل داده خواهند شد.  
 
حیدری از شهروندان درخواست کرد: در صورت اطلاع از هرگونه خرید و فروش انواع مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش كنند.

 
كشف 10 كیلوگرم تریاك در قیر و كارزین  
 
فرمانده نیروی انتظامی قیرو کارزین از کشف 10کیلوگرم تریاک خبر داد.  
سرهنگ محمد علی فرهادی فرمانده نیروی انتظامی قیرو کارزین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هنگام كنترل خودروهای عبوری در یكی از محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودرو پژو 405 مظنون و دستور ایست دادند.  
 
وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به حضور مأموران اقدام به فرار كرد كه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در نهایت خودرو متوقف و در بازرسی از آن 10 كیلوگرم تریاك كشف شد.  
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قیروكارزین گفت: راننده خودرو با استفاده از تاریكی شب متواری شد و تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری وی ادامه دارد.
 
بازداشت 26 خرده فروش مواد افیونی  
فرمانده نیروی انتظامی ممسنی از دستگیری 26 خرده فروش مواد افیونی در این شهرستان خبر داد.  
سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده نیروی انتظامی ممسنی گفت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی شهرستان، با قدرت و جدیت اجرا شد.  
 
وی ادامه داد: در این راستا ماموران موفق شدند 26 خرده فروش مواد افیونی را دستگیر كه نتیجه آن كشف مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی از قبیل 206 گرم تریاک، 131 گرم هروئین، 34 گرم سوخته تریاک، 2کیلو و 400 گرم حشیش، 21 سانت شیشه و 250 عدد قرص روان گردان كشف شد.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.