یزد؛

تصویب طرح صندوق مهربانی ویژه درمان بیماریهای پرهزینه فرهنگیان

طرح صندوق مهربانی ویژه درمان بیماریهای پرهزینه فرهنگیان و دانش آموزان تصویب شد.

 سیدمحمد میرمحمدی استانداردرگفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  با بیان این که تأسیس صندوق برای کمک به بیماران خاص و صعب‌العلاج و به منظور کمک به دانش‌آموزان، فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی از جمله اقدامات بسیار خوب و شایسته است گفت:امکان دارد چندین سال نسبت به پرداخت بیمه اقدام شود و هیچ استفاده‌ای از آن صورت نگیرد اما اگر مشکلی پیدا شد، می‌توان از آن بیمه استفاده کرد.

وی افزود: سقف بسیاری از این بیمه‌ها محدود و مشخص است و در صورت بروز بیماری صعب‌العلاج که هزینه‌های سرسام‌آور دارد و برخی از داروهای آن مشمول بیمه نیست، تأسیس این صندوق راهکاری برای مشارکت همه در کمک به همنوعان است.

استاندار یزد گفت: در راه‌‌اندازی این صندوق باید همه چیز شفاف باشد و هرکس هرچه توانست کمک کند این صندوق می‌تواند یاور و کمک جامعه هدف باشد و این اقدام بسیار خیری است که علاوه بر کمک به فرهنگیان، دانش‌آموزان را نیز در بر گرفته است . 

میرمحمدی در ادامه با اشاره به این که همه دانش‌آموزان و فرهنگیان در این امر خیر سهیم هستند، تصریح کرد: البته با توجه به خیران زیادی که در استان وجود دارند و در امر مدرسه‌سازی سرآمد کشور هستند.

وی گفت:به طور قطع کسانی که در مدرسه‌سازی فعالیت دارند، برای نجات جان افراد نیز کمک خواهند کرد بنابراین صندوق مهربانی می‌تواند به عنوان یکی از صندوق‌های موفق استان فعالیت کند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به همبستگی و همراهی که در فرهنگیان وجود دارد، صندوق مهربانی تأسیس می‌شود و فرهنگیان پیشگام این امر خداپسندانه هستند و امیدواریم بقیه اقشار و اصناف نیز در این راه حرکت کرده و صندوق‌های مشابهی را برای کمک به دیگران راه‌اندازی کنند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.