پیش از برگزاری هفته پایانی سوپر لیگ كاراته اعلام شد؛

مناطق نفت خیز جنوب، دانشگاه آزاد و توسعه نوآوری شهر پیشتازان رنكینگ

سازمان لیگ كاراته رنكینگ برترین های این لیگ را اعلام كرد كه بر اساس آن تیم های مناطق نفت خیز جنوب، دانشگاه آزاد اسلامی و توسعه و نوآوری شهر بیشترین سهم را از رتبه های نخست سوپر لیگ داشتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت فدراسیون كاراته، در فاصله یك هفته مانده به پایان رقابتهای سوپر لیگ، سازمان لیگ فدراسیون رنكینگ كاراته كاها در هفته چهارم سوپر لیگ باشگاههای كشور را اعلام كرد كه طی آن تیم مناطق نفت خیز جنوب در بخش كاتای تیمی و انفرادی و نیز كومیته وزن آزاد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی و توسعه و نوآوری شهر با 2 ورزشكار و تیم های بیمه ما و فتح تهران هر كدام با یك ورزشكار در صدر جدول رنكنیگ قرار دارند.
 
در كاتای تیمی، تیم مناطق نفت خیز جنوب با تركیب(ابوالفضل شهرجردی، میلاد دلیخون و علی زند) با 8 بازی و 8 برد در صدر قرار دارد و تیم های بیمه ما با تركیب(جواد محمدی، فرشید صادقی و محمدحسین ناصری) و دانشگاه آزاد اسلامی با تركیب(روزبه روشنی، سهیل ساجدی فر و امیربهادر تدین) و توسعه و نوآوری شهر با تركیب( مهدی حق نظری جواد سیف اله زاده و یحیی پیشه زادی) هر یك با 8 بازی و 6 برد و تفاضل تعداد پرچم نسبت به هم به ترتیب دوم تا چهارم هستند.
 
در كاتای انفرادی نیز نمانیده تیم مناطق نفت خیزجنوب در صدر قرار گرفت ابوالفضل شهرجردی با 8 بازی و 8 برد بالاتر از فرید حقیقی از تیم توسعه و نوآوری شهر با 8 بازی و 6 برد و مهران قربانعلی پور از تیم پاس قوامین با 8 بازی و 5 برد در صدر قرار گرفت.
 
اما در بخش كومیته انفرادی، در وزن 55-كیلوگرم، رضا روشن از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 6 بازی و 6 برد، بهنام دهقان زاده از تیم پاس قوامین با 6 بازی و 5 برد و علی مسكینی از تیم كلینیك اریان كرمانشاه با 6 بازی و 3 برد به ترتیب در رده های اول تا سوم جدول رده بندی جای دارند.
 
در وزن 60-كیلوگرم، مصطفی روستا از تیم توسعه و نوآوری شهر با 6 بازی و 6 برد اول است، عبدالله ولدی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی از 7 بازی 4 برد دارد و در مكان دوم ایستاده و مجتبی شكوهی از تیم مناطق نفت خیز جنوب با 8 بازی و 4 برد در جای سوم قرار دارد.
 
رضا عنایتی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی در وزن 67-كیلوگرم پس از مبارزات هفته چهارم دور برگشت با 6 بازی و 6 برد به رده نخست صعود كرد و جای مصطفی پورفرج از تیم پاس قوامین را كه از 5 بازی 4 برد دارد، در صدر جدول گرفت. حسین سمندر هم از تیم بیمه ما با 5 بازی و 4 برد سوم است.
 
در وزن 75-كیلوگرم، علی اصغر آسیابری از تیم توسعه و نوآوری شهر از 6 بازی 6 برد دارد و همچنان در صدر رنكینگ این وزن ایستاده، مرتضی شفاهی از تیم آوای رزم از 8 بازی 4 برد دوم است و بهمن عسگری از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 5 بازی و 3 برد در مكان سوم قرار گرفت.
 
در وزن 84-كیلوگرم، مجتبی عابدی از تیم بیمه ما با 7 بازی و 5 برد، كیوان بابان با 6 بازی و 5 برد و ذبیح اله پورشیب از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 4 بازی و 4برد در مكانهای اول تا سوم رنكینگ این وزن جای دارند.
 
در وزن آزاد هم سامان حیدری از تیم مناطق نفت خیز جنوب از 8 بازی 7 برد دارد و اول است، مهدی سلطانی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی از 7 بازی 7 برد دارد وبر سكوی دوم قرار دارد و صادق سنچولی از تیم توسعه و نوآوری شهر با 7 بازی و 5 برد سوم است.
 
هفته پایانی سوپر لیگ كاراته روز پنجشنبه 19 اسفند ماه در سالن غدیر نیروی انتظامی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.