با برگزاری 36 مبارزه انفرادی

راه يافتگان به اردوی تيم ملی بانوان كاراته مشخص شدند

سومين مرحله رقابتهای انتخابي تيم ملی بزرگسالان بانوان با مشخص شدن تكليف نفرات راه يافته به اردوی آمادگی خاتمه يافت.

راه يافتگان به اردوی تيم ملی بانوان كاراته مشخص شدندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در رقابت های انتخابی امروز كه 18 كاراته كا حضور داشتند، در وزن 50-كیلوگرم زهرا طراز پور برابر آلاله صعودی 2 بار به میدان رفت و با نتایج مشابه یك بر صفر به برتری رسید. این كاراته كا مقابل نسرین دوستی 3 مبارزه كرد ابتدا یك بر صفر به برتری رسید، سپس 4 بر 3 مغلوب شد و در سومین مبارزه 2 بر یك به برتری رسید.

در این وزن آلاله صعودی و نسرین دوستی هم پس از تساوی صفر بر صفر در دیدار اول، در دومین مبارزه هم پس از تساوی صفر بر صفر داوران رای به برنده شدن دوستی دادند و در بازی سوم هر دو كاراته كا هانسوكو شدند.

در این وزن از سوی كادر فنی زهرا طرازپور و نسرین دوستی به اردو دعوت شدند.

در وزن 55-كیلوگرم طراوت خاكسار، برابر زهره برزگر به تساوی صفر بر صفر رسید و در دومین مبارزه هم موفق شد یك بر صفر به برتری برسد.
خاكسار مقابل آویشن باقری هم در اولین دیدار به تساوی صفر بر صفر رسید و در مبارزه دوم در حالی كه باقری 2 بر صفر از حریفش پیش بود هانسوكو شد.

طراوت خاكسار در ادامه در حالی كه 4 بر 2 از فاطمه چالاكی پیش بود، چالاكی هانسوكو شد.
در این وزن فاطمه چالاكی و آویشن باقری پس از تساوی 2 بر 2، با قانون امتیاز اول(سنشو) باقری برنده مبارزه شد.

در دیگر مبارزه این وزن فاطمه چالاكی و زهره برزگر 2 بار برابر هم قرار گرفتند كه در هر 2 مبارزه چالاكی موفق شد برزگر را شكست دهد. ابتدا و پس از تساوی 5 بر 5 با قانون امتیاز اول(سنشو) و درسپس در مبارزه دوم برزگر هانسوكو شد.

در 2 مبارزه برگزار شده بین زهره برزگر و آویشن باقری، در مبارزه نخست و پس از تساوی یك بر یك، برزگر با قانون امتیاز اول(سنشو) برنده شد و در دومین بازی هم این برزگر بود كه موفق شد حریفش را یك بر صفر شكست دهد.آویشن باقری در مقابل فاطمه چالاكی انصراف داد.

در نهایت در این وزن طراوت خاكسار، فاطمه چالاكی و زهره برزگر جواز حضور در اردو را بدست آوردند.

در وزن 61-كیلوگرم، در مبارزه بین رزیتا علیپور و دلارام دوستی، علیپور در حالی كه یك بر صفر از حریفش پیش بود هانسوكو شد.
شبنم واحدی یك بر صفر نتیجه را به شما آل سعدی باخت در ادامه هم با نتایج 5 بر صفر و 4 بر صفر مقابل رزیتا علیپور و دلارام دوستی مغلوب شد.
شیما آل سعدی در دومین مبارزه اش برابر دلارام دوستی به برتری 4 بر صفر رسید.
اما در سایر مبارزات این وزن رزیتا علیپور و شیما آل سعدی 5 بار مقابل هم قرار گرفتند كه 4 بار این مصاف به تساوی صفر بر صفر انجامید و در پنجمین مبارزه در حالی كه علیپور 2 بر یك از حریفش پیش بود به دلیل ضربه كنترل نشده از سوی آل سعدی، با نظر داوران آل سعدی هانسوكو شد.

دلارام دوستی، رزیتا علیپور و شیما آل سعدی راه یافتگان اردوی تیم ملی بودند.

در وزن 68-كیلوگرم، بهنوش نجفی ابتدا برابر مهتاب اسماعیلی یك بر صفر مغلوب شد، سپس برابر مبینا كاویانی پس از تساوی یك بر یك با قانون امتیاز اول به برتری رسید. در سومین مبارزه شقایق واحدی را 4 بر صفر از پیش رو برداشت.

نجفی با مبینا كاویانی 2 بار دیدار كرد. ابتدا دو كاراته كا به تساوی صفر بر صفر رسیدند و در بازی بعدی نجفی 3 بر یك كاویانی را برد.

در سایر مبارزات این وزن، شقایق واحدی 4 بر 2 مغلوب مبینا كاویانی شد. در ادامه 2 مبارزه با مهتاب اسماعیلی انجام داد كه ابتدا دو بازیكن به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند و در بازی دوم واحدی یك بر صفر مهتاب اسماعیلی را برد.

مبینا كاویانی و مهتاب اسماعیلی هم 3 بار مقابل هم قرار گرفتند كه حاصل آن 2 تساوی صفر بر صفر و یك تساوی 3 بر 3 بود كه در این مبارزه كاویانی با قانون امتیاز اول(سنشو) برنده میدان شد.

در این وزن بهنوش نجفی و مبینا كاویانی وارد اردوی آمادگی شدند.

در وزن 68+كیلوگرم، محدثه آقایی در حالی كه 4 بر صفر از زهرا برزگر پیش بود به دلیل هانسكو شدن برزگر ، برنده مبارزه شد.
در مبارزه دوم یك بر صفر مونا غلامی را شكست داد.
سومین دیدار این وزن بین زهرا برزگر و مونا غلامی برگزار شد و در حالی كه برزگر 8 بر یك از غلامی پیش بود هانسوكو شد.

از این وزن محدثه آقایی، مونا غلامی و زهرا برزگر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
در این وزن حمیده عباسعلی به دلیل مصدومیت از ناحیه كتف بنا به تشخیص پزشك معالج در این رقابتها حضور پیدا نكرد. در خصوص این كاراته كا كادرفنی متعاقباً تصمیم گیری خواهد كرد.
تیم ملی بانوان را لیلا بهرامی و سمانه خوشقدم برعهده دارند ضمن اینكه بنا به پیشنهاد مربیان تیم ملی پگاه زنگنه كاپیتان اسبق تیم ملی نیز به این كادر اضافه شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار