برگزاری نشست کارگروه فنی و توسعه فوتبال

نشست کارگروه فنی و توسعه فوتبال با حضور مسئولان فدراسیون برگزار شد.

برگزاری نشست کارگروه فنی و توسعه فوتبالبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،محمدرضا ساکت، رئیس سازمان تیم های ملی و مشاور حوزه ریاست فدراسیون درباره برگزاری جلسه کارگروه فنی و توسعه فوتبال گفت: در این نشست موارد مختلفی را به بحث و بررسی گذاشتیم و پس از استماع صحبتهای کارشناسان مقرر شد : آیین نامه آکادمی  باشگاه ها و استانها با در نظر گرفتن مواردی مثل حق رشد بازیکنان و حق انتقال بازیکن از آکادمی استانها به باشگاه ها جهت ارائه و تصویب در جلسه هیئت ریئسه مطرح شود.

وی ادامه داد: مقرر شد کمیته جوانان مسئول بخش استعداد یابی را به ریاست فدراسیون معرفی کند و جهت یکپارچه شدن اطلاعات و آمار و ارقام ، سامانه اطلاعاتی مدارس فوتبال با کمیته عضو گیری مرتبط گردد.

ساکت در ادامه بیان کرد:از دیگرمصوبات این جلسه برگزاری جلسات تخصصی  برای کمیته  های جوانان ،آموزش و فنی و توسعه  و ارائه نتایج آن به کارگروه  فنی و توسعه فوتبال جهت برگزاری  دومین همایش ملی روز فوتبال پایه در اردیبهشت ماه سال آتی و همچنین بررسی هزینه ها و برنامه های پیش رو برای بخش مدارس فوتبال جهت طرح و تصویب در هیئت ریئسه فدراسیون است.

رئیس سازمان تیم های ملی در پایان گفت: برنامه های عملیاتی در بخش مدارس فوتبال و برنامه های آینده و برآورد هزینه های این برنامه ها بعد از ارائه در این جلسه کار گروه فنی و توسعه تصویب  و به تایید نهایی رسید.

گفتی است؛ این نشست با حضور محمدرضا ساکت- لیلا صوفی زاده - حیدر بهاروند - مرتضی محصص- احمد خداداد- محمد احسانی- مصطفی زارعی ، جعفری  و سمیه دهقانیان برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار