صوفی زاده: در مسیر رشد و گسترش فوتبال بانوان گام برداریم

سرپرست کمیته بانوان در حاشیه مراسم روز جهانی فوتبال بانوان دقایقی را صحبت کرد.

صوفی زاده: در مسیر رشد و گسترش فوتبال بانوان گام برداریمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرپرست کمیته بانوان گفت: با توجه به اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا روز مخصوصی را به فوتبال بانوان اختصاص داده اند، بر همین اساس فدراسیون فوتبال و کمیته بانوان برنامه ریزی کاملی را برای انجام کارگاه های آموزشی مختلف برای روز فوتبال بانوان در نظر گرفتیم.

وی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه حضور پیشکسوتان در این برنامه که مختصص خود آنها نیز است، باعث دلگرمی فوتبال بانوان بوده و امیدوارم با حمایتها و استفاده از تجربیاتشان بتوانیم در مسیر رشد و گسترش فوتبال بانوان گام برداریم.

سرپرست کمیته بانوان درباره برنامه های تیم های ملی فوتبال جوانان و بزرگسالان گفت: تیم های ملی فوتبال در روزهای آخر سال بسیار پر کار هستند. تیم ملی جوانان در دیدار برابر اوکراین با نتیجه 2 بر یک نیز پیروز شد و کادرفنی به آنالیز عملکرد بازیکنانش پرداخت. تیم ملی فوتبال بانوان نیز مقابل اوکراین دیدار دوستانه ای را برگزار و در نهایت این بازی بدون گل به پایان رسید.

وی ادامه داد: ملی پوشان بزرگسال فردا یک دیدار دیگر با اوکراین برگزار کرده و سپس به بندر عباس خواهند رفت تا اردوی تدارکاتی خود را برگزار کنند. آخرین اردوی تدارکاتی ملی پوشان در فروردین ماه برگزار و سپس تیم به ویتنام اعزام خواهد شد.

سرپرست کمیته بانوان در پایان گفت: این بازیکنان امید بانوان هستند و شایستگی خود را با حجاب اسلامی و تلاش فراوران نشان می دهند و در عرصه های بین المللی پر قدرت ظاهر می شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار