شناخت و آگاهی بیشتر مناطق گردشگری با پوشش لباس های محلی مهمانداران

مدیر عامل شرکت هواپیمایی تفتان گفت: شناخت بیشتر مناطق گردشگری استان انتخاب بهتری برای كردشكران پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوالفضل حقیقی مدیر عامل شركت هواپیمایی تفتان افزود:شركت هواپیمایی تفتان قصد دارد فرهنگ و اداب ورسوم سیستان وبلوچستان رابه گردشكران و مسافران ارائه دهد .

شناخت و آگاهی بیشتر مناطق گردشگری سیستان وبلوچستان با پوشش لباس های محلی مهمانداران

وی با اشاره به منطقه تفتان كه منطقه ای گردشكری محسوب می شود  افزود:تسهیلات خوبی برای گردشكران كه بخواهند از این منطقه دیدن كنند قرار دادیم،درحالی كه منفعتی برای تفتان ندارد.

حقیقی در زمینه اغاز بكار هواپیمایی تفتان كفت:در سال٩١ در مناطق تجاری،صنعتی، چابهار اغاز بكار كرده است ودرسال ١٣٩٣ بعد از رفع مشكلات دوباره تاه اندازی شده است ودر طی سالهای ٩٤ و ٩٥ عملیات جدید راه اندازی با خرید سه قروند بوینك انحام شد و در دهم اسفندماه باحضور رییس جمهور افتتاح شد.

مدیر عامل تفتان بابیان اینكه خانواده شهدا می توانند از ٥٠ درضد تخفیف پروازهای  تفتان استفاده كنند ادامه داد:تمامی خانواده شهدا، مهمان تفتان هستند وتفتان از هیج اركان وسازمانی بودحه ای دریافت نمی كند.

شناخت و آگاهی بیشتر مناطق گردشگری سیستان وبلوچستان با پوشش لباس های محلی مهمانداران

وی ادامه داد:این عزیزان می توانند با مراجعه به شركت هواپیمایی تفتان از این خدمات بهره مند شوند.

حقیقی اهداف تفتان را اینگونه  عنوان كرد و گفت:پوشش دادن پروازهای كامل سیستان وبلوچستان،داشتن مهمانداران با رفتار مناسب و لباسهای سنتی و استانداردهای ظاهری مناسب و كیفیت خوب غذا  و از همه مهم تر تبلیغات مفید برای اشاعه هرچه بهتر شدن فرهنگ سیستان وبلوچستان است.

شناخت و آگاهی بیشتر مناطق گردشگری سیستان وبلوچستان با پوشش لباس های محلی مهمانداران

مدیر عامل تفتان به محیط زیست سالم اشاره كردو گفت این موضوع برای ما مهم است و امیدواریم در سال اینده سرویسهای بهتری را در اختیار مسافران قرار دهیم.

گفتنی است ،اولین شرکت هواپیمای سیستان و بلوچستان(تفتان) به صورت رسمی با حضور رییس جمهور آغاز به کار کرد که مهمانداران با لباس های محلی به مسافران خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار