شیراز؛

صدور پروانه بهره‌برداری 18 اقامتگاه بوم‌گردی در فارس

معاون میراث فرهنگی فارس از صدور پروانه بهره‌برداری 18 اقامتگاه بوم‌گردی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ موید محسن‌نژاد معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی استان فارس گفت: نخستین اقامتگاه بوم‌گردی جنوب استان فارس در اوز لارستان راه‌اندازی می‌شود.
 
محسن‌نژاد با بیان اینکه احداث اقامتگاه‌های بوم‌گردی در مقاصد گردشگری کمتر شناخته شده استان سبب جذب گردشگر می‌شود، افزود: اقامتگاه بوم‌گردی اوز لارستان نخستین اقامتگاه در جنوب استان فارس است که به شناخت بهتر جاذبه‌های گردشگری این منطقه کمک می‌کند.
 
وی ادامه داد: گردشگری شبانه یکی از وجوه گردشگری جنوب استان فارس است که کمتر به آن توجه شده و تامین زیرساخت‌های حداقلی در این نواحی می‌تواند گردشگران بسیاری را به این نقاط جذب کند.
 
محسن‌نژاد با اشاره به علاقه گردشگران خارجی به نقاط آفتابی و کویری بیان کرد: مقدمه ورود گردشگران خارجی فراهم کردن مکان اقامت و خوراک آنهاست که احداث اقامتگاه‌های بوم‌گردی بهترین گزینه در این مناطق است.
 
وی اظهار داشت: در صورتی که دولت برای فراهم کردن زیرساخت‌های حداقلی گردشگری در این مناطق وارد شود گردشگران به تدریج به سمت این نقاط جذب شده که نتیجه جذب گردشگر سرمایه‌گذاری بیشتر در این نقاط است.
 
معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی استان فارس تصریح کرد: احداث اقامتگاه بوم‌گردی سبب معرفی غذاها، پوشاک، صنایع دستی و آئین‌های بومی منطقه می‌شود که این امر خود یکی از راه‌های جذب گردشگر است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار