نریمان جهان: برد پرسپولیس را به هواداران تقدیم می کنیم

بازیکن پرسپولیس گفت: برد در مقابل نفت تهران را به هواداران تقدیم می کنیم.

نریمان جهان: برد پرسپولیس را به هواداران تقدیم می کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سامان نریمان جهان پس از برتری تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: خداراشکر بازی خوبی را انجام دادیم و توپ و میدان 90 دقیقه در اختیار ما بود  و حاکم بازی بودیم. خوشحالم 3 امتیاز را گرفتیم و هواداران را خوشحال کردیم. این برد را به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم. 

بازیکن پرسپولیس افزود: از عملکرد خودم در بازی امروز راضی هستم، روز به روز تلاشم را بیشتر خواهم کرد تا بتوانم بیشتر در ترکیب قرار بگیرم. تلاش خواهم کرد بهترین بازی‌ها را ارائه بدهم و کادرفنی نیز از من راضی باشد. 

وی تصریح کرد: با شرایطی که تیم ما دارد انشاءالله صددرصد قهرمان می‌شویم. هم‌اکنون 8 امتیاز با تیم دوم جدول اختلاف داریم و در هر بازی به میدان می‌رویم تا رقبا را شکست دهیم ضمن اینکه باید بگویم دچار غرور نیز نخواهیم شد. 

نریمان جهان در خصوص برگزاری دیدار در ورزشگاه تختی خاطر نشان کرد: اگر امکانش باشد بازی‌هایی که قرار است در تهران برگزار شود در ورزشگاه آزادی انجام شد، شرایط بهتری ایجاد خواهد شد. به نظرم کیفیت زمین ورزشگاه تختی خیلی مطلوب نبود ضمن اینکه مسیر نیز دور بود و حتی تیم‌ها برای حضور در این ورزشگاه دچار مشکل شدند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار