پست مهرداد بذرپاش به مناسبت روز درختکاری

مهرداد بذرپاش در صفحه اینستاگرام خود تصویری از کاشتن نهال منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز 15 تا 22 اسفند ماه به عنوان "هفته منابع طبیعی" نامگذاری شده است که نخستین روز این هفته یعنی 15 اسفند "روز ‌درختکاری‌" است. به همین مناسبت مهرداد بذرپاش نماینده اسبق مجلس در صفحه اینستاگرام خود حدیثی از امام صادق را روایت کرده و عنوان کرد: متاسفانه مردم خوزستان گله مندند. گله از بی توجهی و بی تدبیری مسئولینی که باید سال ها قبل به کاشت نهال فکر می کردند و نکردند. باید به هورالعظیم فکر می کردند و نکردند.
 
مهرداد بذرپاش در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"امام صادق (ع) فرمودند: شش چيز است كه مومن پس از مرگ خود از آن سود مي‌برد، فرزند صالح كه برايش آمرزش خواهد، قرآني كه خوانده شود، چاه آبي كه بكند و درختي كه بكارد و صدقه جاریه و روش نيكي كه از آن پيروي شود . (امالي شيخ صدوق ص 169)
درخت ها و فضای سبز ، معادن سبز ما هستند. معادنی که برای ملت ما ثروت است و استفاده ناصحیح و غیر صیانتی از آن موجب خسران.
خوشبختانه چند سالی هست که سنت حسنه درختکاری در کشور تبدیل به امری همگانی شده است. فرهنگی که الحق و الانصاف مقام معظم رهبری نقش بسیار موثری در شکل گیری و همه گیر شدن آن در جامعه داشته اند.اما متاسفانه شاهدیم هم زمان با توجه مردم به این سنت حسنه، افراد و باندهایی به جان این ثروت عظیم ملی افتاده اند و با رخنه در نهادهایی که متولی صیانت از این ثروت عظیم ملی هستند در حال چپاول و غارت این دارایی ارزشمند مردم ایران هستند. و ثمره این چپاول برای مردم ایران چیزی نیست جز رنج ها و مشکلات.
پ.ن: چند روز قبل سفری داشتم به اهواز و توانستم با مردم در رابطه با مشکلاتشان از جمله ریزگردها کمی صحبت کنم. مشکلاتی که دیگر کارد را به استخوان رسانده. آن هم برای مردمی که 8 سال ناجوانمردانه ترین جنگ را تحمل کردند و قهرمانانه مقاومت کردند بدون کمترین گله. اما شرایط به نحوی پیش رفته که امروز متاسفانه این مردم گله مندند.
گله از بی توجهی و بی تدبیری مسئولینی که باید سال ها قبل به کاشت نهال فکر می کردند و نکردند. باید به هورالعظیم فکر می کردند و نکردند و ... در حاشیه این سفر فرصتی دست داد تا یک نهال در شهر اهواز غرس کنم. به امید آنکه بزودی با یک کار عالمانه و جهادی و نیز با اعتماد به جوانان مشکل ریزگردهای خوزستان هم حل شود."
 
پست بذرپاش به مناسبت روز درختکاری
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار