ترامپ چه فرصت هایی برای ایران به وجود آورد؟

مهرداد بذرپاش با انتشار عکسی از دونالد ترامپ در اینستاگرامش به تحلیل دوره ریاست جمهوری وی پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "مهرداد بذر پاش نماینده اسبق مجلس  با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش با اشاره به فرصت های جدیدی که دردوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای به وجود آمده است عنوان کرد:
در این شرایط از یک طرف ما فرصت داریم با تمرکز بر داخل مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور را حل کنیم و از طرف دیگر می توانیم با مزاحمت کمتر روابط خود با کشورهای دیگر، با هدف پیشرفت کشور را توسعه بدهیم.

بذرپاش نوشت:
"تحلیل من این است که دوره 4 ساله ریاست جمهوری ترامپ دوران فرصت های جدید برای ما در ایران خواهد بود. زیرا ترامپ آنقدر مشکل در داخل آمریکا دارد و آنقدر مشکل جدید هم ایجاد خواهد کرد که تمرکزش را حتما برای حل این بحران ها خواهد گذاشت و دستگاه سیاست خارجی اش در خدمت حل مشکلات داخلی آمریکا خواهد بود.
بنابراین مشکلاتی که از ناحیه آمریکا برای ما ایجاد خواهد شد قطعا کمتر از قبل خواهد بود . در این شرایط از یک طرف ما فرصت داریم با تمرکز بر داخل مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور را حل کنیم و از طرف دیگر می توانیم با مزاحمت کمتر روابط خود با کشورهای دیگر، با هدف پیشرفت کشور را توسعه بدهیم.
الزامات استفاده از این شرایط وجود اراده قوی، طرح مشخص و کارشناسانه و انگیزه جدی برای پیشرفت در بین مسئولان است و بی تصمیمی و سستی در عمل می تواند آفت این فرصت پیشرفت باشد."



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار