اعزام تیم ویژه وزارت بهداشت به استان ایلام و شهر بدره

هیاتی متشکل از معاونت‌های مختلف وزارت بهداشت جهت بررسی مشکلات حوزه سلامت در استان ایلام و شهر بدره به این منطقه سفر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ماهر معاون فنی و برنامه ریری دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت که صبح امروز به دستور وزیر بهداشت به همراه هیاتی از معاونت‌های وزارت بهداشت به شهر بدره استان ایلام سفر کرده است، گفت: هدف از این بازدید رسیدگی به وضعیت بهداشتی درمانی استان ایلام و مطالبات مردمی شهرستان بدره بعد از سفر وزیر بهداشت به این استان بود.

وی بیان کرد: طی بازدیدی که از امکانات بهداشتی و درمانی منطقه داشتیم، در مجموع تصمیماتی گرفته شد که در بازگشت به تهران و ارایه گزارش به وزیر بهداشت، تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد. 

معاون فنی و برنامه ریری دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی امکانات موجود در مرکز بهداشتی درمانی شهر بدره را با توجه به جمعیت تحت پوشش مناسب و استاندارد دانست و عنوان کرد: در حال حاضر این مرکز با پنج پزشک، دندانپزشک و ماما و داشتن آزمایشگاه در حال ارایه خدمات به مردم است.

بنا بر گزارش وبدا، ماهر در مورد کمبود نیروهای متخصص نیز با اشاره به نزدیکی این شبکه بهداشتی به شهر «دره شهر» و وجود بیمارستان در این شهر یادآور شد: این امکان وجود دارد که متخصصان را از این طریق به منطقه بیاوریم و قطعا چهار تخصص اصلی؛ اطفال، زنان و زایمان، داخلی و جراحی، در طول هفته به بیماران خدمات درمانی لازم را ارایه خواهند داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار