شیراز؛

اختصاص سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی مهر

سرمایه گذاران از تسهیلات ویژه سرمایه گذاری در شهرک صنعتی مهر بهره مند می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شاهپور قنبری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: تخفیفات صورت گرفته حق گرفتن سود، قیمت گذاری زمین در شهرک صنعتی مهر این شهرک در مقایسه با دیگر شهرک های صنعتی در شمار کمترین قیمت ها محسوب شده، و برای حمایت بیبشتر از سرمایه گذاران 10 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در این شهرک صنعتی شرایط خوبی برای واگذاری زمین به صنعتگران در نظر گرفته‌شده، که سرمایه‌گذاران با پرداخت 5درصد از قیمت واگذاری مابقی را در اقساط 36 ماهه پرداخت می کنند.

قنبری با اشاره به هم‌جواری شهرستان مهر با منطقه عسلویه و وجود پالایشگاه در این منطقه افزود: این شهرک صنعتی با محوریت ایجاد صنایع تخصصی مربوط به نفت، گاز، پتروشیمی و مستقر شدن صنایع ‌دستی از ظرفیت مناسبی برای توسعه صنعتی در جنوب فارس محسوب می شود.

وی ادامه داد: این شهرک با 200 هکتار مساحت ظرفیت 250 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی 5 هزار نفر را دارد که تا کنون 15 قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان امضاء و 6 واحد صنعتی نیز با پیشرفت 90 درصدی در مرحله ساخت‌ و ساز بوده، که با بهره‌برداری از این واحد ها در نیمه نخست سال برای 150 نفر اشتغالزایی می شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.